____________________
統測科目進入倒數???
剩餘3科!!!!! VA+地理+經濟!!!!!!!
各位考生要比心機!!!! T0T""
____________________
唉!!!!!!!!!
岩岩一邊做數, 岩岩一邊諗:
如果我係男仔, 我會唔會好變態?! -0-"""""??
呢d野~ 邊個會知喎!!!!!!
我都唔知點解我會咁諗~~~
如果我係男仔"
我可能依家高過我老豆 T0T""
好多如果........
____________________
今日返學, 落雨"""
行經蓬館" 竟然唔小心踩中*水X*,,,
咇哂D污糟水出黎~!!!
而且整到我隻襪污糟哂!!!!!!!!!!!!!!
過分!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
如果我小心D行路, 就唔會搞到咁樣衰啦....
P.S,, 搞到我今日返學, 成個癲婆款
____________________
玩完橋牌" 返上4樓課室執野"
其間, 我突然鬼迷心竅""
好想鍚哂朋友們~~
******
首先我第一個搵嬋嬋" 我真係鍚左落去 -v-"" (鍚左塊面到~)
然後搵綺明, 璟琳, 朱,
如果我真係鍚左綺明一啖~ 咁綺明有咩反應???
我唔知道,,, 所以求求其其錫頭髮算~~~
璟琳""""""""" 唔知點解我又隔左頭髮鍚鍚"" -w-"""
朱都係一樣, 我只係錫左頭髮 T0T"""
*******
之後我見到成個班房得+望仔一個男仔 -v-"""
又開始鬼迷心竅????""" (我變態了嗎~~~? T0T")
跟住呀朱都比我影響"""
話想錫+望仔一啖 +v+""" (只不過假扮的!!!! 放心放心!!!)
點知+望仔塊面紅哂"" 好可愛 T3T"""
然後+望仔作出 *自我保護* o既動作 -v-"""
呀~~~ +望仔真係紅得好可愛 
____________________如果真係錫左落去~ 成件事會變成點呢????????
我唔想知~ =-="
多一事, 不如少一事 -V-"""""
____________________
|