尖沙咀一日遊
前日去左尖沙咀呀~ 我應該係第一次喺果度行街, 因為我係路痴``, 所以未試過自己周圍行 ^^" 呢次同埋琴表姐 & 家姐一齊去, 剩係睇相機都睇左1粒鐘... 之後去左sogo 行左好耐, 表姐仲買定生日禮物俾我tim 呀 ♥~ 係一條有蝴蝶吊飾ge 頸鏈 =)) 原本表姐諗住買埋俾家姐, 點知佢揀唔到喎 - -" 佢好似鍾意rock d ge../. 之後再行多陣就食飯luu 果間係日式西餐廳 (表姐咁同我講), 不過d野真係勁貴囉... 都唔知點解一定要去果度食-3- 不過果個叫waiter ge 掣好得意, 平時我地都係 '唔該, 寫野' 或者 舉手 就算 哈! 高級d ge 餐廳果然唔同 ^^
<==用左魚眼效果
食完野就同埋另一個表姐 & 佢ge 男朋友去無印度買文具, 我係第一次去, 同我想像中完全唔同... 原來果度有衫賣嫁 - -" 我揀左2枝筆就算, 家姐諗左買鋼筆, 但又貴得制唔係咁好意思 (表姐送)... 結果又係hole 住先... 睇左幾mins 夜景就走人luu---
家姐話星期三可能會帶我去多次果度呀 >v< 期待ing... 再去ge 話要買pudding!! 好多好多ge pudding!! 超愛pudding!!!!!!! 唔知會唔會買埋隻錶呢...? 作為媽咪送俾我ge 生日禮物 =]
其實我唔係真係1991年1月1日生日嫁 ^^" 我仲好細個, 好天真, 好可愛, 好得一鍾意, 好無知...... 總之, 我係199x年9月x日生日啦!!
|