今日返學果陣有三個慈天既靚妹.靚仔坐起我同yuko後面
有一個靚妹勁粗魯
佢哋仲起度不停爆粗
我同yuko都頂唔順
勁想鬧佢哋
落車之後
yuko話佢哋「凸燈」做比我哋睇喎
我同yuko講希望佢哋唔好入咗我哋間學校
入咗唔好俾我見到佢哋
我係好嬲……
麥~依家慈天既人咁架~*
之後考電腦
好難ar~唔識做
之後考maths
超easy好大機會拎滿分
到咗放學我非常之嬲
我本身就要同D同學講燒烤D野
我講果陣成班男仔嘈住曬
唔聽我講野
於是我咪勁嬲
跟住我咪插卡走lo
好采果陣yuko起度
yuko就幫我同佢哋講
“yuko 唔該曬你”
我好嬲
唔通你哋唔在呼利個活動
咁我搞黎都曬氣
好嬲嬲嬲嬲~*
|