記載了我的心情~苦
hi
2006 年 4 月 16 日  星期日   晴天


今日~心情好咗D 分類: 未分類

琴晚我成2點先山机訓覺~我要多謝Tony同佢表姐

係大約十一點果陣~Tony知我唔開心~於是係msn問我點解唔開心~

跟住我唔想講~咁我咪問佢可唔可以唔講~佢話同我分擔姐~跟住我好無耐比咗個板比

佢~佢睇完就係安慰我~但都冇咩用~仲搞到我想喊(果陣得我自已係屋企)~

佢話佢D成績夠愈來愈差咯~洗麥唔開心~我同佢講你根本都唔明~你媽咪唔同我媽咪

之後我同佢講咗我同我媽咪D野~之後佢話佢有咩野都同佢媽咪講~佢叫我同媽咪講~

根本就冇用~我又想喊~之後佢話我有自殺傾向~仲話嚴格既反效果~佢講得好啱~

之後佢叫我唔好理媽咪~用自己既方法讀書~佢叫我開心D~好似佢個咁

(開心>唔開心都要變成開心_人生最緊要係'Happy:Tony)

佢叫我諗下D開心既回憶~我真係唔知幾時開心過~佢叫我訓起張牀諗下~點會有用ar~

之後佢話佢要春涼~叫我同佢表姐傾~果陣我先知原來佢表姐一直睇緊~

之後佢表姐叫我有唔開心同D朋友分擔下~唔好剩係自己諗~之後我先知Tony番咗大陸

跟住Tony話依家係佢~啱啱春完涼~我比佢搞到好亂~一時係Tony~一時係Tony表姐

之後我同佢用咪傾~跟住知佢同表姐感情好好~一日打幾次架~佢問我同屋企人感情係

未唔好~跟住我話……佢話籃球比賽佢哋實輸硬~咁我未安慰番佢~之後佢叫我聽一首

歌<為你打氣>(姐個板依家果首歌)之後傾傾下到咗12點正冇多冇少~再傾傾下佢舅母

番黎於是未88 lo~过多一陣我就釧訓覺

到咗今日~馮wing打比我我先醒~果陣成11點~我竟然訓过龙~唔知醒~我其實約咗

馮wing11點見~我已經遲到~馮wing話等我~於是我好快搞曬D野~但我未食野~

之後就同馮wing……跟住我野番屋企食~之後同sunny眼仔~佢比咗佢D畫比我睇~

佢D畫好靚好似~佢可能未來出名畫家~

今日爸媽同細佬今晚返~so今晚唔開電腦

  




訪客留言 (返回 coolyip 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





coolyip
暱稱: 心灰意冷~碧玉
性別: 女
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
轉咗板板la
今日~去咗……
今日~都幾忙
今日~心情好咗D
害怕現實~不想面對
文章分類
全部 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 3
今日人氣: 6
累積人氣: 1101
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed