琴晚我成2點先山机訓覺~我要多謝Tony同佢表姐
係大約十一點果陣~Tony知我唔開心~於是係msn問我點解唔開心~
跟住我唔想講~咁我咪問佢可唔可以唔講~佢話同我分擔姐~跟住我好無耐比咗個板比
佢~佢睇完就係安慰我~但都冇咩用~仲搞到我想喊(果陣得我自已係屋企)~
佢話佢D成績夠愈來愈差咯~洗麥唔開心~我同佢講你根本都唔明~你媽咪唔同我媽咪
之後我同佢講咗我同我媽咪D野~之後佢話佢有咩野都同佢媽咪講~佢叫我同媽咪講~
根本就冇用~我又想喊~之後佢話我有自殺傾向~仲話嚴格既反效果~佢講得好啱~
之後佢叫我唔好理媽咪~用自己既方法讀書~佢叫我開心D~好似佢個咁
(開心>唔開心都要變成開心_人生最緊要係'Happy:Tony)
佢叫我諗下D開心既回憶~我真係唔知幾時開心過~佢叫我訓起張牀諗下~點會有用ar~
之後佢話佢要春涼~叫我同佢表姐傾~果陣我先知原來佢表姐一直睇緊~
之後佢表姐叫我有唔開心同D朋友分擔下~唔好剩係自己諗~之後我先知Tony番咗大陸
跟住Tony話依家係佢~啱啱春完涼~我比佢搞到好亂~一時係Tony~一時係Tony表姐
之後我同佢用咪傾~跟住知佢同表姐感情好好~一日打幾次架~佢問我同屋企人感情係
未唔好~跟住我話……佢話籃球比賽佢哋實輸硬~咁我未安慰番佢~之後佢叫我聽一首
歌<為你打氣>(姐個板依家果首歌)之後傾傾下到咗12點正冇多冇少~再傾傾下佢舅母
番黎於是未88 lo~过多一陣我就釧訓覺
到咗今日~馮wing打比我我先醒~果陣成11點~我竟然訓过龙~唔知醒~我其實約咗
馮wing11點見~我已經遲到~馮wing話等我~於是我好快搞曬D野~但我未食野~
之後就同馮wing……跟住我野番屋企食~之後同sunny眼仔~佢比咗佢D畫比我睇~
佢D畫好靚好似~佢可能未來出名畫家~
今日爸媽同細佬今晚返~so今晚唔開電腦
|