今日好慘ar~*
我今日去咗MK~不過冇人陪~*
本身有家姐陪~但佢lo……掛住……~唔陪我~*
我今日去咗MK買鞋•銀包~之前買咗出一個出街斜咩袋•返学斜咩袋
今個假期用咗好多錢
今日下午自已係旺角行~好無聊
我打咗比好多fd~個個都唔得閒~好慘ar
行完~我就返去黃大仙~同yuko去藍田*糖糖屋企~做音樂專題研習
去到*糖糖屋企~我yuko哋做到6:00就走
唉....今日就係咁过