今日十二點同yuko•sally去咗黃大仙祠做咗專題研習
參果陣見到軒仔佢哋~佢哋都係同我哋一样
之後去食野同埋等yuko嘅fd借野(兩個boy)
跟住去番黃大仙祠影相•做訪問錄音
做訪問果陣~D人一知要錄音~就唔接受
之後無辨法~唯有訪問yuko D fd~佢D fd勁玩野~超無耐
佢D fd 一個叻英文~一個叻普通話~一個主動~一個被動
我係黃大仙祠D蚊好恐佈~好驚D蚊
做到4:00先走~之後去咗曬相~果陣比我見到一個唔想見到嘅人~好唔幸運
之後去咗yuko屋企~我哋好快就走
今日就係咁過