琴晚三點幾,訓吾著,
照以往ge慣例,當然係聽電台啦∼∼∼
m..佢講ge一個topic幾好,
我記得佢地講,
有D人鐘意自己為難自己,
迫自己做口不對心GE事,
M..如果係工作GE話,
點唸都只有忍下忍下,
老闆吾鐘意話你幾句,
又或者俾D你吾想要GE意見,
當然作為下屬,你分分鐘要讚埋老闆好主意,
但出到門口又開始不爽...&$@$@^...呢D咁..
KAKA..用到符號當然係出吾到街GE 呢,
但....如果係感情或者自己GE生活,
我識GE人都有D好鐘意為難自己,
例如自己好想做,
但又顧慮呢樣個樣,
結果做左自己吾想做GE野或者未必咁想做GE野,
但...都無計GE...係未,
因為迫個個人係自己MA∼∼
但其實有時係唸得太多LA
世上有很多種人,
有D喜歡先想再做,
有D呢喜歡先做後想,
也有想了不做的,做了不想的........
太多太多了,男生,女生,
煩惱的太多了,不過我想某些人會覺得,
光想不是更好嗎,在腦海好似排練一次場景咁,
但唸深一層,唸GE考慮性,
始終比真實GE少左GA....
不過往往我地自己都係咁GE人,
試問邊個未試個難為自己,
嗯,生活就係咁LA.....
|