天空還亮著

2009 年 8 月 8 日  星期六   晴天


愛思考 分類: 生活手記

琴晚三點幾,訓吾著,
照以往ge慣例,當然係聽電台啦∼∼∼
m..佢講ge一個topic幾好,
我記得佢地講,
有D人鐘意自己為難自己,
迫自己做口不對心GE事,
M..如果係工作GE話,
點唸都只有忍下忍下,
老闆吾鐘意話你幾句,
又或者俾D你吾想要GE意見,
當然作為下屬,你分分鐘要讚埋老闆好主意,
但出到門口又開始不爽...&$@$@^...呢D咁..
KAKA..用到符號當然係出吾到街GE 呢,
但....如果係感情或者自己GE生活,
我識GE人都有D好鐘意為難自己,
例如自己好想做,
但又顧慮呢樣個樣,
結果做左自己吾想做GE野或者未必咁想做GE野,
但...都無計GE...係未,
因為迫個個人係自己MA∼∼
但其實有時係唸得太多LA
世上有很多種人,
有D喜歡先想再做,
有D呢喜歡先做後想,
也有想了不做的,做了不想的........
太多太多了,男生,女生,
煩惱的太多了,不過我想某些人會覺得,
光想不是更好嗎,在腦海好似排練一次場景咁,
但唸深一層,唸GE考慮性,
始終比真實GE少左GA....
不過往往我地自己都係咁GE人,
試問邊個未試個難為自己,
嗯,生活就係咁LA.....






訪客留言 (返回 crazyace 的日誌)


birthday_16 於 2009-08-13 12:27 AM 發表:
係係係,知你高深過我啦!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝稱讚..kaka
Posted at 2009-08-15 12:55 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Stephen_KO24 於 2009-08-08 04:24 PM 發表:
咁高深ge 你諗d 野.... 同何粉有得比
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你錯LA~~~
我絕對高深過榮少~~~KAKAKA~~
Posted at 2009-08-09 02:48 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







暱稱: 虹仔
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
2013-01-03
與其自欺,不如放下
人格分離
我會堅強,堅強到讓你...
北京之旅完結
» 日誌分類
全部 (24)
生活手記 (9)
奇想 (6)
未分類 (9)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 26
今日人氣: 5
累積人氣: 1150
» 站內搜索
RSS Feed