2007-11-12
今日好吾情願咁起身-3-
我好吾想番學= =
我好吾想跑4200m
好吾想好吾想好吾想-_-
早知推左區SIR..
去左大棠大棠大棠
以前1F BBQ地方再上少少..
跟住就同BLUE一齊跑= =
好痛苦痛苦痛苦痛苦/0\
26.58mins先跑完-0-
好廢- -我寧願跑跨欄跳高我都吾要\0/
拉根--吾想拉囉-0-
見到miSS AU
我同BLUE一直逃避佢既眼神= =
因為我地未做功課啊-3-
始終比佢發現- -仲要呃左上隔離學校既旅遊巴= =
我鄙視= =*
番到家-0-我好似今日先至有心情打
|