-v-生日囉
今日生日= =
我終於擺脫小孩這階段\0/
好多人比我既生日快樂xd
第一個:膠膠寶(am1:53 msn copy)
第二個:莊智(am2:11 msn copy)
第三個:李靜儀(am7:57)
最後一個:女班長(pm.11.59 真系好準時-v-)
向我送禮物既人致敬= =
女班長:多謝晒\^/好有心機= =i love it so much
(作為朋友的我,奉勸你,keep fit喇-_-)
BLUE BLUE:同你吾熟但你竟然買禮物比我= =
(多謝!`)
陳倩怡&陳琬珊:你地份禮物我好有驚喜(雖然一點也沒=0=)!!
(但系好有心機-v-多謝晒-_-)
曾婉微:你份禮物令我無奈左一個小息-_-
(好!下次呢個禮物夠膠= =等我又送比人先- -'')
膠膠寶:你話送架= =*我期待你份膠野
|