=)

 今日狂奔成間學校= =

快死掉-0-

捏死陳琬珊陳琬珊陳琬珊- -*

泡泡計劃都算成功吧-0-

好好好..感動吧?0_0

我永世難忘- -跑既樣好kai好kai啊= =

比潘sir望住-0-

難怪既= =成地都系垃圾

啊-0-

留左系度睇啦啦隊@_@

孝社舞排得不錯..不過個d人感覺沒有那種衝勁啊= =

所以好怪啊-0-

誠社好齊好靚啊*0*

大熱門- -今年冠軍吧= =

  

2007-10-09 11:20 PM- [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | ... | 327 | »