今日狂奔成間學校= =
快死掉-0-
捏死陳琬珊陳琬珊陳琬珊- -*
泡泡計劃都算成功吧-0-
好好好..道感動吧?0_0
我永世難忘- -跑既樣好kai好kai啊= =
比潘sir望住-0-
難怪既= =成地都系垃圾
啊-0-
留左系度睇啦啦隊@_@
孝社舞排得不錯..不過個d人感覺沒有那種衝勁啊= =
所以好怪啊-0-
誠社好齊好靚啊*0*
大熱門- -今年冠軍吧= =