2007-11-01
不乖嗯= =考試還上電腦來-0-
考試很不濟-3-
考個時好好好緊張..
特別phy-0-做數講左n咁多次鎮靜..
腦部一片空白..學過所有野吾記得- -
好奇怪的腦= =做econ竟然仲剩10min check卷
連續幾日同blue blue佢地一齊溫習
IH琴日一齊溫個d全中= =
溫IH個時鄧兆棠走過黎問問題- -o咀
(嘉定三屠揚州十日那個去攻打?)
(清軍- -)
白痴的答案= =
點解會過黎...討厭= =*
聽日仲有2科就考完囉-0-
聽日我要去道家整pizza*0*我要狗狗\o/
數學..伍衛國話好easy-____-
那,我就不怎溫囉= =
|