No DAtE

自我增值- -吾系..應該叫功課輔導 = =

正當放完學諗住好開心咁番屋企時-0-女班長系門口等緊我= =*

哈- -跟住我先記得有功課輔導班既一回事...

幫林冬怡揹書包= =佢個書包究竟系咩構造0_0

好彩今日剩系做功課- -做左TSA&英文corr@_@

個miss..我吾系咁鐘意= =叫許麗燕..

真系= =女班長知道左不斷發狂-0-

可憐啊..就系咁多人叫麗燕沒有人叫燕麗這回事- -

我無言- -

辛苦左一個半鐘= =

天都黑晒..我先可以番屋企訓orz

  

2007-10-18 11:20 PM- [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | ... | 327 | »