自我增值- -吾系..應該叫功課輔導 = =
正當放完學諗住好開心咁番屋企時-0-女班長系門口等緊我= =*
哈- -跟住我先記得有功課輔導班既一回事...
幫林冬怡揹書包= =佢個書包究竟系咩構造0_0
好彩今日剩系做功課- -做左TSA&英文corr@_@
個miss..我吾系咁鐘意= =叫許麗燕..
真系= =女班長知道左不斷發狂-0-
可憐啊..就系咁多人叫麗燕沒有人叫燕麗這回事- -
我無言- -
辛苦左一個半鐘= =
天都黑晒..我先可以番屋企訓orz