今日睇R0meo and Juliet`oK搞笑咁na`不過吾系正版l0r`同埋我想講既就系只系得一個佈景-V-
放左學之後番屋企跟住去同阿麻去酒量樓慶祝大壽*v*總共全家25人..超多-0-
不過d野食幾好味..0h`穎茵很可愛喔`冇見佢咁耐,,3歲na`
不過不幸的是,,她出生一個背景不太好...的家庭吧``
食左一個超級大大大既蛋糕``25個都吾夠食..系米好大?!`
11點幾同五嬸佢地番黎天水圍..很累了!!!`明天過要籃球....-U-
誰來拯救我這可憐的生命?!`