10號*

今日睇R0meo and Juliet`oK搞笑咁na`不過吾系正版l0r`同埋我想講既就系只系得一個佈景-V-

放左學之後番屋企跟住去同阿麻去酒量樓慶祝大壽*v*總共全家25人..超多-0-

不過d野食幾好味..0h`穎茵很可愛喔`冇見佢咁耐,,3歲na`

不過不幸的是,,她出生一個背景不太好...的家庭吧``

食左一個超級大大大既蛋糕``25個都吾夠食..系米好大?!`

11點幾同五嬸佢地番黎天水圍..很累了!!!`明天過要籃球....-U-

誰來拯救我這可憐的生命?!`

2007-02-10 01:17 AM- [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | ... | 327 | »