我真系越黎越吾鐘意呢個位l0r-V-
搞錯`今日特別星期三-0-好煩
我覺得自己成績吾得-__-吾開心
中作得56.3分`我覺得鄧仲賢比得超手緊=[
今日放完學先有得影相-U-冇野好講..
我同曾婉微上堂聽歌` =)
嚴家耀同葉煒菱無端端拎走我晒我d野l0r咩事*V*
2個白痴仔=D
型爆`原來黃彥童拎左我份MC卷-0-
佢交左我份卷`自己個份冇交`
放學先知道`超級白痴l0rxD