20號*

考完試`不過超級吾舒服-0-

我要訓覺*V*

總結黎講`今次考試``

系英文個60字 writing寫左去第3頁-V-冇野講`

不過用左超快速度抄番落去第4頁`好勁-U-重剩番15分鐘``

最難都系英文oral`個老師好似系惡..

中文oral好d=)系2F班個中文老師.

2007-01-20 05:12 PM- [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | ... | 327 | »