我覺得自己好討厭l0r-0-點算??
考試乜都吾想溫`吾想諗..死得*
正系好想訓*V*
今日第一日番學..事事不順利``
豈又此理!!!!``哼哼`
諗番06年`我真系越黎越掛住1F l0r咩事*0*
睇下2C老師,我真系吾敢想像今次大考-U-
我好討厭1個人l0r