今日9點就起身na`haha(被人叫-V-)
番到學校`吳凱羚放我飛機`哼-0-重色輕友
不過梁倬藍,林冬怡,林綺婷`重有超級多人番`正*V*
正到多3點幾同梁倬藍走人`本身2點幾就走得`
比林冬怡同梁倬藍捉住左`吾走得xD
跟住柯sir黎`話叫我地整到3點9走人`如果吾系扣操行分..
不過我覺得佢好好*0*本身12點幾就要走`變左3點-U-
整左好耐`重系超級樣衰=[
交到功課就得na`理得佢=)