|
|
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
打風日~~ | |
無啦啦打大風~~係屋企都幾悶架bor~~
d風吹到好恐怖~~連行出街都驚驚地~~
不過就令人好想訓覺~~大風大雨最好訓~~哈哈~~
上次去碧莎到影既~~happy day~~
| |
刊登時間︰2008-08-22 03:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2008-08-21 | |
噢噢....好耐都無好好咁打過個blog lu~~
係因為太多野做~~還是懶呢~~哈哈....
最終既答案都可能係返到屋企唔想再對住電腦既關係~~
最近睇左朋友仔既blog~~哈哈...佢話: [[40天可以養成1個習慣 ......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2008-08-21 10:11 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2008-08-20 | |
忘掉種過的花 重新的出發 放棄理想吧
別再看 塵封的喜帖 你正在要搬家
築得起 人應該接受 都有日倒下
其實沒有一種安穩快樂 永遠也不差
就似這一區 曾經稱得上 美滿甲天下
但霎眼 全街的單位 快要住滿烏鴉
好景不會與日常在 天梯不可只往上爬
愛的人 沒有一生一世嗎 大概不需要害怕
忘掉愛過的......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2008-08-21 11:12 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2008-08-17 | |
哈哈....收到朋友仔既好消息~~ 恭喜晒~~入左警校~~你要加油呀~~ 我話左會黎睇就會黎啦~~哈哈.... 今日3點先起身~~好好訓呢~~ 睇下電視又5點lu~~去左跑步~~出一身汗真係好舒服~~ 奧運幾時完呢~~個電視成日都做奧運...開始有d悶了~~ 聽日又要開始努力d做野~~其他野遲d先算了~~ 每一天既morning call....無條件為你.........
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2008-08-17 10:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2008-08-16 | |
呢幾日都掛著睇奧運~~哈哈...又確係幾好睇架bor~~ 前日大老細又請食飯~~比呀kurt同呀同玩完之後~~今次比十佬笑tim~ 事關一路食lunch一路睇跳水~~有個一跳....竟然...好似深水炸彈咁跌左落水~~ 一下收唔砌....卡一聲笑左出黎...比大佬笑我地笑得誇張=.=~~ 嘻嘻哈哈又一day~~返到公司好比心機咁做野~~ 不過都有玩msn既~~哈哈~~ perry放左大假lu~~raymon......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2008-08-17 10:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 158 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|