CrAzY hOuSe*。~開心瘋人院~。*

~~千萬不要讓自己有後悔既機會~~

*。\\ 珍惜眼前所有//。*

      

crazylazy
暱稱: Lamz
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
接受~~梁靜茹
彷彿上一分鐘 你還陪在我左右 還以為我們會 開花結果

我還記得玫瑰色天空 卻模糊了我們的臉孔 哼過的歌到底有什麼內容

彷彿已經自由 下一刻我變成風 吹過你的領空 差點失控 回憶在夜裡鬧得很兇

我想我可以明白你所有的痛 想讓你知道我懂 卻擔心言不由衷



我們都接受 一定是彼此不夠成熟 在愛情裡分不了輕重

誠實得過了頭 不能退後也無法向前走

愛是一個自私的念頭 把寂寞消除的理由

剩下的那些感動 能記得多久
網站連結
Eiffel
Iris
pM
Ten
vicky
Winnie_fish
兔仔
肥俊
肥強
海味
雪雪
 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-08-15

鐘意一個人可以無條件為你做好多好多既事~~

首先我會問我自己~~我可以為你做既多野呢??~~

如果我會為你負出100%既我~~

你又會為我負出既多個%既你比我呢??~~

鐘意一個人唔需要理由~~討厭一個人亦唔需要任何解釋~~

討厭就係討厭~~

 

前日同呀虫係msn傾左陣~~

哈哈哈...佢同邊個一齊...同個咩人一齊....無所謂了~~

以前覺得重要~~而家覺得可有可無~~哈哈哈....人就係咁架啦~~

你覺得攪笑~~人地覺得開心~~咪祝福佢地law~~係咪~~

最緊要自己開心~~佢地都開開心心~~其他野可以唔理~~

 

早前同朋友仔傾左陣電話~~

哈哈哈...我都覺得好似小朋友~~或者我真係啦~~

有一刻我傻到以為~~只要我當呢個人係我既好朋友佢就會同返我做好朋友~

哈哈哈...好蠢呢~~怪自己信錯自己既好朋友吧~~

傷心過後仍然要開心過日~~

心中既朋友~~呢一世都係朋友~~

只係位置唔同了~~

 

___________________________________________________

或許是我錯了~~口是心非吧~~

朋友女~~呢一刻我真係唔知咩係arm咩係錯~~

信邊個~~或許呢個就係我既問題~~

        

 

刊登時間︰2008-08-15 09:05 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-08-10

尋晚同呀雀,vicky同肥俊去左德辰飲野~~睇怪談~~

傾下計~~12點到就返屋企lu~~

一訓就訓到11點幾~~但其實都重想訓~~不過都係起身啦~~

同家姐係到睇奧運~~哈哈哈...d人真係好勁~~

[比個大姆指你]~~

同家姐去行左陣街~~買左幾件33~~返屋企食野~~

哈哈...有人又起唔到身返工啦~~星期一至六既morning call服務即日生效~~

講真~~我都唔知點解~~或者我真係信你啦~~

不過一......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2008-08-10 05:15 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-08-09

  • 動搖問我 徬徨問我
    戀愛若不妥 患難一起過
    苦腦共對 快樂沉醉
    找到了理想知己那根據

    若然犯錯 共同踏破
    但逃避不過 現實的奔波
    未來讓我 珍惜你重來過
    不怕太少見又如何

    看著前途就似跨幾個欄......

    (閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2008-08-10 06:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-08-08

放工就過左灣仔搵quintus佢地啦~~

哈哈....上左碧莎到玩~~一路睇電視一路食pizza~~

奧運開幕一做就做左4個幾鐘頭~~crazy...............

玩到12點幾就走lu~~

傾左一陣電話~~哈哈...又去左下半場~~

佢係188等我~~差d唔認得佢~~哈哈

玩到3點幾~~送左我出碼頭~~傾左一陣計~~

其實都真係幾攰~~哈哈~~不過自己又貪玩~~

搭4點15返cc~~

一訓就訓到6點幾先......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2008-08-10 06:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-08-06

電話既smsdelete~~而家空空既收件箱~~連感情都帶走了嗎~~

 [朋友]對我黎講有千斤重~~或者我地唔再係朋友了~~sa yu la la~~

 

最近識到一個傻傻地既人~~

6點幾起身叫我起身~~之後自己又訓過~~

/\/\~~哈哈~~傻瓜~~

唔好唔記得起身呀~~能夠識到你~~我已經好高興了~~

 

我可以相信~~呢個世界重有人值得我去信任嗎??

係你嗎??

        

 

刊登時間︰2008-08-10 05:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
pic