~~千萬不要讓自己有後悔既機會~~
*。\\ 珍惜眼前所有//。*
2008-08-15
鐘意一個人可以無條件為你做好多好多既事~~
首先我會問我自己~~我可以為你做既多野呢??~~
如果我會為你負出100%既我~~
你又會為我負出既多個%既你比我呢??~~
鐘意一個人唔需要理由~~討厭一個人亦唔需要任何解釋~~
討厭就係討厭~~
前日同呀虫係msn傾左陣~~
哈哈哈...佢同邊個一齊...同個咩人一齊....無所謂了~~
以前覺得重要~~而家覺得可有可無~~哈哈哈....人就係咁架啦~~
你覺得攪笑~~人地覺得開心~~咪祝福佢地law~~係咪~~
最緊要自己開心~~佢地都開開心心~~其他野可以唔理~~
早前同朋友仔傾左陣電話~~
哈哈哈...我都覺得好似小朋友~~或者我真係啦~~
有一刻我傻到以為~~只要我當呢個人係我既好朋友佢就會同返我做好朋友~
哈哈哈...好蠢呢~~怪自己信錯自己既好朋友吧~~
傷心過後仍然要開心過日~~
心中既朋友~~呢一世都係朋友~~
只係位置唔同了~~
___________________________________________________
或許是我錯了~~口是心非吧~~
朋友女~~呢一刻我真係唔知咩係arm咩係錯~~
信邊個~~或許呢個就係我既問題~~
刊登時間︰2008-08-15 09:05 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008-08-10
尋晚同呀雀,vicky同肥俊去左德辰飲野~~睇怪談~~
傾下計~~12點到就返屋企lu~~
一訓就訓到11點幾~~但其實都重想訓~~不過都係起身啦~~
同家姐係到睇奧運~~哈哈哈...d人真係好勁~~
[比個大姆指你]~~
同家姐去行左陣街~~買左幾件33~~返屋企食野~~
哈哈...有人又起唔到身返工啦~~星期一至六既morning call服務即日生效~~
講真~~我都唔知點解~~或者我真係信你啦~~
不過一......(閱讀全文)
刊登時間︰2008-08-10 05:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008-08-09
刊登時間︰2008-08-10 06:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008-08-08
放工就過左灣仔搵quintus佢地啦~~
哈哈....上左碧莎到玩~~一路睇電視一路食pizza~~
奧運開幕一做就做左4個幾鐘頭~~crazy...............
玩到12點幾就走lu~~
傾左一陣電話~~哈哈...又去左下半場~~
佢係188等我~~差d唔認得佢~~哈哈
玩到3點幾~~送左我出碼頭~~傾左一陣計~~
其實都真係幾攰~~哈哈~~不過自己又貪玩~~
搭4點15返cc~~
一訓就訓到6點幾先......(閱讀全文)
2008-08-06
電話既sms都delete晒~~而家空空既收件箱~~連感情都帶走了嗎~~
[朋友]對我黎講有千斤重~~或者我地唔再係朋友了~~sa yu la la~~
最近識到一個傻傻地既人~~
6點幾起身叫我起身~~之後自己又訓過~~
/\/\~~哈哈~~傻瓜~~
唔好唔記得起身呀~~能夠識到你~~我已經好高興了~~
我可以相信~~呢個世界重有人值得我去信任嗎??
係你嗎??
刊登時間︰2008-08-10 05:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]