|
|
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2009-02-05 | |
係人地到copy既~~朋友仔~~有d野要學識放開~~
放開d人就開心d啦~~cheer up girl~~
★你能夠看到它是你與他的緣份★
☆你能夠和你身邊的人做朋友也是你與他的緣份☆
【縱使你不知道這夥流星會何時消失】
《但如若你好好珍惜看到這流星的每一刻》
●那就算流星走了你也不會後悔●
『大家要好好珍惜身邊的每一個人』
人就係咁架啦~~要失去既時候先懂得珍惜~~
______________________________________

好野~~上上籤~~
| |
刊登時間︰2009-02-05 03:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2009-02-04 | |
我手寫我心~~
最近都係咁啦~無咩特別野發生~~
抽居屋都唔知幾毛時先抽到~~快d就好啦~~
又開始要去跑下步啦~~再唔減下肥就真係.....唉......
加油~~努力~~魚魚~~睇下你快定我快啦~~哈哈哈哈....笑 呢幾日發d夢都好古怪~~有咩意思呢~~
唔理~~我又我生活~~
命....我唔應~~不過有時黑起上黎都無辦法啦~~
我信既只係事在人為~~
想做既唔雖然任何理由~~
相反唔想做既就藉口多多~......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2009-02-04 02:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2009-02-02 | |
嘩....新年咁快又過左lu~~連續3日都係碼頭擺檔~~d生意都係咁上下啦~~
不過今年d人好得意架bor~~個個都鐘意買果籃多過買生果~~
話咁快~~六十幾個果籃就賣晒左lu~~好野收檔收小d~~
初2係碼頭凍死左law~~好踩最抵鍚既老爹爹整左個 火爐比我地law~~
嘩....即刻暖粒粒~~唔知有無人丁留意點解我地企晒係個檔既中間呢~~
我估當時既情景都幾攪笑~~
今年都好開心呀......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2009-02-02 12:37 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
終於忙完lu~~ | |
facebook流行既一種遊戲~~ 「規則:當你比人tag左,就要寫一篇note,內含16項有關你的事情,習慣,喜好,目標....或任何各不相干但有關你的東西。最後tag另外16個人。你必須tag返tag左你的那個人。如果我tag左你,即係我想認識你更深。」 哎呀....比人tag左tim...咁就交出16個[我]比你地當人質啦!! 1)追劇呀?…鐘意追台灣既多d啦…
2)睇戲呀?!對港產片無咩興趣.......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2009-01-20 12:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2009-01-10 | |
一年多以來第一次收到佢既 msn mgs~~
應該開心呢還是感慨呢~~
隊band真係會攪得成嗎??唔想抱太大既期望~~
不過都好開心啦~~呢一年以來既願望已經達成左啦~~
重多左一份好好既禮物~~
得到既係一個朋友~~
同一個真係包容自己全部既人~~
___________________________________________________________ [我的2008......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2009-01-10 11:20 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 158 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|