|
|
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2009-01-03 | |
我最最鍚我既aunt kate生日快樂~~
祝你有一個開開心心既生日~~
多d生意~~搵多d錢~~
_____________________________
今日去行工展會~~哈哈哈.....唔知有咩睇呢~~
補充09年大計~~我要改變自己一下....我有咩唔好記得同得講wor~~
重有唔飲可樂~~唔食好多糖,朱古力......
比心機讀好d晝~~add oil~~
好啦~~咁多先啦~~
thank you~~
| |
刊登時間︰2009-01-03 02:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2009-01-02 | |
我最親愛既媽媽~~生日快樂!!! 希望你每一日都咁開心~~ 4個仔仔女女都聽教聽話啦~~ (哈哈哈...我好聽話架!!乖啦!!) happy birthday to you ~~ happy birthday to you ~~ happy birthday to you ~~ happy birthday to mummy ~~ happy birthday to you ~~ 呼呼....吹蠟燭...........
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2009-01-02 05:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2009-01-01 | |
新既一年新既開始~~
happy new year to all my dear friends~~
wish you all the best and good luck for the coming year~~ sum up for year 2008~~
話都無咁快又過左一年lu~~幾快....哈哈哈~~
呢一年以來開心係咁過唔開心都係咁過~~
唔開心既比開心既多~~但開心既比任何......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2009-01-02 03:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2008-12-31 | |
新年快樂~~2009年啦~~
咩都聽唔到~~只係聽到有d小朋友係到叫[新年快樂]~~ 嗯嗯~~08年既最後一日~~
最後個一刻我好似訓著左~~哈哈哈~~
今日公司又可以放早~~真開心~~
放工係公司hea一陣就走啦~~
出mk搵perry~~行左一陣潮特~~
哈哈...咁好眼力既~~咁都比你睇到個到有得買既~~
good~~搵咁耐終於搵到啦~~恭喜恭喜~~
行多一陣就搭車lu~~
正係諗去邊到買餸都諗左成個字~~點知都係去百佳買~......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2009-01-02 05:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2008-12-29 | |
嗯嗯~~呢期有失憶症~~唔記晒d野tim呀~~ 今日去左睇 bed time story~~之後去左食小籠包~~ 哈哈哈~~比我搵到支筆wor~~ 畫畫畫~~成張紙都比我畫花晒啦~~ [豬]咁大隻~~卡卡卡 happy day
| |
刊登時間︰2009-01-03 02:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 158 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|