CrAzY hOuSe*。~開心瘋人院~。*

~~千萬不要讓自己有後悔既機會~~

*。\\ 珍惜眼前所有//。*

      

crazylazy
暱稱: Lamz
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
接受~~梁靜茹
彷彿上一分鐘 你還陪在我左右 還以為我們會 開花結果

我還記得玫瑰色天空 卻模糊了我們的臉孔 哼過的歌到底有什麼內容

彷彿已經自由 下一刻我變成風 吹過你的領空 差點失控 回憶在夜裡鬧得很兇

我想我可以明白你所有的痛 想讓你知道我懂 卻擔心言不由衷



我們都接受 一定是彼此不夠成熟 在愛情裡分不了輕重

誠實得過了頭 不能退後也無法向前走

愛是一個自私的念頭 把寂寞消除的理由

剩下的那些感動 能記得多久
網站連結
Eiffel
Iris
pM
Ten
vicky
Winnie_fish
兔仔
肥俊
肥強
海味
雪雪
 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-11-07

恭喜晒道雞...終於警校畢業啦!!

嗯嗯....今日既工作效率比平日快左幾倍.....
9點15返到公司...哈哈....都係遲到....不過都早過尋日!!
我呢個打工仔真係....遲早比人[咬]一鑊!!
返到黎...好快咁就位....work begin.....
10點designer話要上黎wor....結果就趕頭趕命咁畫....
好彩designer黎之前我都趕起晒d圖姐....
好耐無試過畫圖畫到咁快....好彩無做錯野jai!!
做晒野....又無野做啦!!佢地去晒開會....悶悶悶...
玩左陣電腦...重偷左人地影個張相做自己個wallpaper...
係咪好靚呢....呵呵呵.....得閒教下我影相啦!!
12點...1點....終於等到lunch啦!!
諗著等埋jamie同呀靜食lunch....點知佢地要落tst地盤..
無人同我食....so我自己去左買外賣...
yumyum..好好味既雲南酸辣米線!!!今次我重叫左中辣tim!!!
辣到我個咀有d麻痺....不過真係好好味!!!
食完玩多一陣電腦...我都要收心養性....繼續畫啦!!
今日唔洗ot..好野!!放工去跳舞...之後返家又要做功課lu!!
好苦悶既生活.....日日如事.....都無d新奇玩意!!
不過計計下....我一星期返工既時間都只係得20個鐘頭!!
人工就照收....好似有d於法不合....大老真係唔話得!!
其實我又咩好呢?! 都唔知有咩令到身邊既人都好照顧我!!
未轉team既時候...而家係天后...或者....哈哈...我真係唔知.....

今日就係咁過左??................................................................

 

好開心同andrew and jovy傾左一陣計..哈哈...all the best to you in usa.
_____________________________________________________

 

馬德鐘 + 佘詩曼 - 陪你哭也只得我 (東山飄雨西關晴片尾曲)

作曲︰葉肇中
填詞︰陳詩慧
主唱︰馬德鐘、佘詩曼

男︰我樂意要是去苦戰 難受的同時仍可當作磨練
女︰你為我惡習也改變 明白愛原來非淺

* 女︰能成為伴侶
  男︰我亦算登對
  女︰愛上你也無懼
  男︰真心不會死去
  女︰你為我抹眼淚
  合︰甚至飲醉
  男︰我也在你這裡 (女︰你也在我這裡)

# 男︰陪你哭也只得我
  女︰舊日難過
  男︰無悔等愛的花火
  女︰苦等我一個
  男︰而我深愛得很傻
  女︰自問有幾個
  男︰陪你走過的不多
  女︰就是你一個 (男︰就是我一個)

男︰要是你快樂已足夠 殘酷的世界寧願我去承受
女︰
這份愛註定了深厚 危難中有你雙手

        

 

刊登時間︰2008-11-07 02:28 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-11-06

有人更年期law∼∼有病架∼∼

 

哈哈...好開心同魚魚食飯....

the best is yet to come...

_____________________________________________________________

半工讀都2個幾月lu~~每一日都係返工返學再返工......

辛苦嗎?~~好辛苦....有時忙到就連休息放假既時間都無~~

一星期唯一一日既假期....就係趕功課既......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2008-11-06 10:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-10-25

AIYI 好耐無打過日記啦~~
朋友女鬧死我啦~~我一得閒就打啦~~

最近好忙呀....都唔記得自己幾時做過d咩lu~~

last week.........

星期5同fish去左跳舞~~笑死左law~~跳足一個鐘頭...真係好攰!!
跳完我地就去mk搵perry佢地啦~~哈哈...佢朋友係英國返左黎啦~~
nice to meet you chris an......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2008-10-25 04:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-10-12

我知道架~~我真係明架~~i know what to do~

sorry ~~ 成日都要你擔心我~~

        

 

刊登時間︰2008-10-12 11:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-10-07

嘩...今日放假....一早就起左身lu~

同家姐媽媽去左食野~~之後就去左book場打波~~

嗯...都成年無打過lu~~哈哈...book左3點~~

返屋企....玩左陣msn就做功課lu~~哈哈...

今日屋企好熱鬧...細佬仔d同學仔黎晒打麻雀~~好嘈呢~~

2點幾就出左門口lu~~同家姐去左改3就去大排檔食lunch ~~

食完返鋪頭接埋我屋企個b仔(爸爸)就去打波~~

哈哈...好耐無同b仔打波啦~......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2008-10-07 05:30 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
pic