CrAzY hOuSe*。~開心瘋人院~。*

~~千萬不要讓自己有後悔既機會~~

*。\\ 珍惜眼前所有//。*

      

crazylazy
暱稱: Lamz
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
接受~~梁靜茹
彷彿上一分鐘 你還陪在我左右 還以為我們會 開花結果

我還記得玫瑰色天空 卻模糊了我們的臉孔 哼過的歌到底有什麼內容

彷彿已經自由 下一刻我變成風 吹過你的領空 差點失控 回憶在夜裡鬧得很兇

我想我可以明白你所有的痛 想讓你知道我懂 卻擔心言不由衷



我們都接受 一定是彼此不夠成熟 在愛情裡分不了輕重

誠實得過了頭 不能退後也無法向前走

愛是一個自私的念頭 把寂寞消除的理由

剩下的那些感動 能記得多久
網站連結
Eiffel
Iris
pM
Ten
vicky
Winnie_fish
兔仔
肥俊
肥強
海味
雪雪
 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2009-11-13

o係 facebook 睇到 d 好得意既野 ~ 哈哈 ~ 有句o岩o岩發生左 ~ 哈哈 ~ 自己估下邊句啦 ~
 
 
"永遠不會發脾氣的女人就如同一杯白開水:解渴,卻無味。

你遲到,她向你發脾氣,是因為她緊張你,

她怕你出了什麼意外。

你喝酒,她向你發脾氣,是因為她擔心你酒醉後

沒有人照顧,感覺到孤單,

更怕你在酒吧會出什麼事,留下她一個人。

她希望跟你長長久久,白頭到老。

你身上被發現有別的女人香,她向你發脾氣,

是因為她在乎你,

你是她的所有,她不想跟別人分亨你。

你忘記她的生日,她向你發脾氣,是因為她對你有所期待,

她並不會要求一個陌生人記住她的生日。

女人是最講理的動物,她的脾氣往往導因於各式各樣的理由

女人也是最不講理的動物,她的理由經常令人無法理解。

女人可以為了一件小得不能再小的事,發一場大得不能再大的脾氣。

因為女人對身邊的男人有所要求,有所期望,所以常常會失望、失落。

因此,女人容易對男人發脾氣。

身邊有個會向你發脾氣的女人,其實是一件多麼幸福的事!

而身邊有一個會讓自己發脾氣的男人,是對女人最大的折磨

也是莫大的幸福。

珍惜你身邊那個愛生氣的女人,因為會發脾氣的女人最可愛......

假如有一天,她不再為你生氣、不再跟你耍脾氣,

那她就已經不再愛你了! "

        

 

刊登時間︰2009-11-13 11:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2009-10-24


 

唉...最近唔只自己唔舒服..亦都擔心朋友既病...
呀靜armarm又入左醫院照胃鏡....嗯....問題唔大..
快d好返啦~~唔係返工邊個陪我整蠱雅雅....
同朋友女係msn傾計....哈哈哈....好耐無同佢好好傾過計lu....
唔好話我唔搵你啦...一有時間我就會搵你架啦~~
你呀...要好好照顧自己先得架嗎...
聽完你講...我真係好擔心架...
記得去睇e生呀....驚既重有我陪你嗎~......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2009-10-24 03:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2009-09-02

一樣米養百樣人.......真係無錯既~~
今日無聊睇左朋友女既一編日記~~

每個人做既所有野都係自己選擇既~~
後來發現原來根本唔係自己想像既一樣~~
又或者對方對自己所負出既唔接受....唔領情....
那對方就係衰人??
換個角度睇.....對方已經唔鐘意自己~~
但因為唔捨得而繼續對自己好~~
那對方就係衰人??
或者佢並唔明白對你越好其實係最殘酷架~~
再者....當對方堅決拒絕既時候...你應該恨佢嗎?......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2009-09-02 03:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

有感而發!! 愉快

尋日去左做負離子同剪髮~~哈哈哈....個個都以為我係學生妹~~
咩我個樣真係有咁細個咩??入馬會又比人差身份証~~

坐左4個幾鐘~~patpat都偏埋啦~~
好彩d人都好好傾姐~~
哈哈哈...個女仔問我:[你剪晒d頭髮唔會覺得後悔咩??]
哈哈哈....[唔會!!]~~唔知點解好多人問過我呢個問題~~
又唔知係幾時開始......變得咩都無所謂亦唔後悔~~
剪短頭髮係想改變下形象~~......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2009-08-31 11:35 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

Heal The World~~好聽

There's A Place In
Your Heart
And I Know That It Is Love
And This Place Could
Be Much
Brighter Than Tomorrow
And If You Really Try
You'll Find There's No Need
To Cry
In This Place&ws......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2009-07-31 02:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
pic