CrAzY hOuSe*。~開心瘋人院~。*

~~千萬不要讓自己有後悔既機會~~

*。\\ 珍惜眼前所有//。*

      

crazylazy
暱稱: Lamz
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
接受~~梁靜茹
彷彿上一分鐘 你還陪在我左右 還以為我們會 開花結果

我還記得玫瑰色天空 卻模糊了我們的臉孔 哼過的歌到底有什麼內容

彷彿已經自由 下一刻我變成風 吹過你的領空 差點失控 回憶在夜裡鬧得很兇

我想我可以明白你所有的痛 想讓你知道我懂 卻擔心言不由衷



我們都接受 一定是彼此不夠成熟 在愛情裡分不了輕重

誠實得過了頭 不能退後也無法向前走

愛是一個自私的念頭 把寂寞消除的理由

剩下的那些感動 能記得多久
網站連結
Eiffel
Iris
pM
Ten
vicky
Winnie_fish
兔仔
肥俊
肥強
海味
雪雪
 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-12-20

呵呵呵~~又到聖誕又到聖誕....daladodo...daladodo...doludoludolu...dolu...
哈哈哈...一定無人知我唱咩啦~~連我自己都唔知點唱~~
好開心呀~~今年應該會係我最開心既christmas la~~
哈哈哈...算唔算願望成真呢~~我估都可以既~~唔知呢!!
聖誕有咩攪~~噢...今年好繁忙呢~~都唔知做咩事~~
不過都好既~~同d中學同學聚下舊~~同d朋友出去玩下~~
哈哈哈....到時先算啦~~yuyuyu

今年唔知有無禮物收呢?! 哈哈哈...有掛...我估...唔知呢!!哈哈...

準備過一個好忙碌既聖誕....

merry christmas to you all~~

噢...聖誕節托它歸家....放係廳到閃閃下....

___________________________________________________________________

嘩...呢張相就真係經典~~大波波扮肥肥....雖然唔似不過個日又真係好好玩~~good fun~~

重有好多相架~~去facebook就睇到啦~~crazy around....

 

=3=睇下個時幾fit....而家就....唉................肥妹仔一個!!

 

        

 

刊登時間︰2008-12-20 09:53 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-12-19

本身今日做冬~~點知原來家姐約左班乎小學同學食飯bor~~
=3=sorry啦朋友女~~
返家抖左一日~~都幾好靜靜地~~11點幾就訓左lu~~

        

 

刊登時間︰2008-12-22 10:19 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-12-18

今日同perry出左街~~去左又一城~~行下買下野咁啦~~
行到我好攰啦~~都買唔到d咩野~~
去左food court食飯~~食完行多陣就走lu~~
火車出tst轉船出中環~~enjoying the time~~
行過tst海旁~~哈哈哈...好似好耐無黎過lu~~
呢...就係係個到law~~~哈哈哈....
一路行一路玩~~=3=d人竟然話要拋我落海law~~
明明就係佢玩先......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2008-12-22 03:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-12-17

今日係school既last day la~~咁就過左一個學期啦~~
做過d咩?!哈....咪同year 1 一樣~~
突然又諗起地獄個時鬧我既野~~[你諗下你畢業比到d咩比人睇!]~~
哈哈...想做好d個portfolio結果呢...發現原來都係原地踏步中~~
好想努力向前...發現原來自己只係行左一步咁多....
點解人地做到~~我就.....唉~~
dreams is&......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2008-12-18 11:59 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-12-16

嗯嗯...sorry呢~~要你地就我唔去睇戲~~
都係我唔一早做晒野啦~~=3=
去左同perry, andrew食泰國菜~~
有我最鐘意既生菜包~~豬脛肉~~蟹粉絲....
不過唔知做咩個肚仔唔係好舒服呀~~
頂著頂著咁~~食左唔係好多就唔想食啦~~
我唔係唔鐘意食呀~~都唔係特登唔講你知~~
食完傾下計~~perry law~~一路食一路講野~~
塊面多左個pin po......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2008-12-18 12:21 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
pic