|
|
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2012-10-27  | |
原來再見亦是朋友…可以有另一種感受!
enjoying life...
| |
刊登時間︰2012-10-27 02:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
[ 此日誌受密碼保護 ] | |
| |
刊登時間︰2011-02-28 12:42 AM  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2011-02-27 | |
不要被自己幻想出來的美好將來蒙蔽距離目標還有好漫長的路!
明白經歷太多 樂與悲我永不可操縱
讓記憶中只記最好 忘記當中所有痛
無論怎樣結果 避免不了箇中的差錯
讓記憶中不記太多 剩最好的經過 ........
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2011-02-27 11:07 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
終於出左成績啦~~ | |
好野~~出左成績啦~~ 竟然有A-呀~~都算無白費心機....... 好開心呀~~ 開心到想跳舞.....卡卡卡卡卡 WELL DONE LAMDY >3<
| |
刊登時間︰2010-06-26 07:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2010-06-23 | |
Time go fast....已經2年啦
所有野都改變了....人同事....生活!!
不經不覺時間原來過得咁快....2年...
自己成長了嗎??學會了多少??獨立了嗎??
係同學眼中...可能比較專業...事實上真的比他們專業嗎...只是工作經驗比他們多了吧!!
係朋友眼中...可能比較出色...事實上真的比他們出色嗎...只是工作既回報比他們多吧!!
係家人眼中...可能比較笨......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2010-06-23 05:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 158 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|