|
|
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2009-05-09 | |
=3=做咩呢排d大佬細咁鐘意黎地盤架~~
一時又業主一時又叫晒d老細黎開會~~
=3=攪到大佬成日都係到law~~
唔開心呀~~佢係到我又要扮有野做~~
今日又叫我地等埋個麻煩女人先走wor~~
等佢開會又唔知等到幾點啦~~
激死人啦~~
| |
刊登時間︰2009-05-11 03:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
網上抄來的~~ | |
愛..
需要一點點的距離
需要一點點的空間
需要一點點的自制
需要一點點的自私
需要一點點的自由
需要一點點的尊重
需要一點點的時間
需要一點點的付出
需要一點點的改變
需要一點點的爭......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2009-05-07 04:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2009-05-05 | |
究竟一個designer要有既係一份執著定佢既作品~~還是佢既creativity?? 堅持向前~~有得到d咩呢?? [[ 天氣報告.........嘟嘟lu嘟....嘟嘟
前路一片白朦朦....... 天氣報告係由.......白痴無腦好極有限公司贊助播出~~]] 唉呀~~做緊咩呀你係到~~林king文~~
=3= back to work~~=3= boring..........
w......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2009-05-05 05:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2009-04-30 | |
終於完晒左啦~~不過星期1都係要交埋份project~~
努力左咁耐~~哈哈哈~其實都懶足咁耐~~
project係就係做好左~~可惜.....都係差d~~
亦都清楚明白自己既缺點係邊~~=3=
唉....成世人都係咁鬼懶~~presentation又唔係好好~~
對自己既表現絕對失望~~too bad~~
不過都無計啦~~返工返學~~not a good de......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2009-04-30 05:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2009-04-10 | |
嘩....真係超級耐無打blog啦~~
呢排做左d咩呢~~嗯.....來來去去都係個幾樣啦~~
功課~~公司野~~功課~~都係公司野~~
沒完沒了~~幾時先可以做得晒d野呀~~
重有2個星期就完晒啦~~呢個學期好快就過左~~
結果讀書好似都學唔到d咩~~[學]係要靠自己~~
功課都得過且過啦~~都係未做到自己想做個樣野~~
唔夠時間諗~~都無腦細胞夠活躍~~用左成日夜晚都重可......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2009-04-10 03:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 158 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|