CrAzY hOuSe*。~開心瘋人院~。*

~~千萬不要讓自己有後悔既機會~~

*。\\ 珍惜眼前所有//。*

      

crazylazy
暱稱: Lamz
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
接受~~梁靜茹
彷彿上一分鐘 你還陪在我左右 還以為我們會 開花結果

我還記得玫瑰色天空 卻模糊了我們的臉孔 哼過的歌到底有什麼內容

彷彿已經自由 下一刻我變成風 吹過你的領空 差點失控 回憶在夜裡鬧得很兇

我想我可以明白你所有的痛 想讓你知道我懂 卻擔心言不由衷



我們都接受 一定是彼此不夠成熟 在愛情裡分不了輕重

誠實得過了頭 不能退後也無法向前走

愛是一個自私的念頭 把寂寞消除的理由

剩下的那些感動 能記得多久
網站連結
Eiffel
Iris
pM
Ten
vicky
Winnie_fish
兔仔
肥俊
肥強
海味
雪雪
 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2009-07-17

哎呀呀~~好悶呀~~數獨又唔想玩~~成枱野又唔想做~~

hea著做都係做左一個男廁同半個女廁既圖~~死未~~

原來31樓d景好靚架~~joey話聽日帶我地上去睇wor~~

希望有時間啦~~

好無聊~都係汁野放工好了~~

早d返去跑步~~今日既目標係半個鐘架100下sit up啦~~

今日lunch大佬請我地食韓燒食到我抱著個肚腩返黎~~

不過又好好味又好抵~~一人一個餐都係39 jai ~~重有得自己燒wor~~

good~~最衰iris唔係到啦~~

快d好返啦~~等埋你我地再去過啦~~

同埋今日同shanno傾左陣計~~真開心呀~~雖然遠在nz~~

佢有個仔都好大個啦~~而家又就黎生多個~~

見佢咁開心真係好啦~~

我地既生日又就黎到啦~~每年既生日都總會記得大家~~

[朋友~~當我一世朋友~~]

好啦~~真係走啦~~

byebye~~百厭妹要返屋企啦~~

 

        

 

刊登時間︰2009-07-17 06:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

Boat trip 開心

嘩~~好好天既一日~~藍天白雲~~小小風...好舒服!!

今日我地一早就出發lu~~明明尋日重係3號風球~~今日就天朗氣清~~最arm出海啦~~

6點幾就起左身lu~~媽咪叫我望出窗睇下個天~~
嘩.....超爆靚天氣呀~~雲都無多一舊呀~~
即刻打電話嘈醒晒d人~~[好好天呀!!快d起身啦!!]
哈哈哈哈....iris同羅白仔都比我激死啦~~
準備好晒就7點到就出門口啦~~返工都無咁早呀~......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2009-07-15 03:00 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2009-07-02

嗯嗯~~唔知有無人發現呢~~

[我唔係特登架!!]已經成為左我既口頭蟬呢~~

都係家姐衰啦~~係佢教壞我架~~

 

哎呀~~真係好耐好耐無打過entry啦~~
呢排都ok啦~~係有小小煩緊~~其他都ok既~~
有人既地方就有是非~~又麻煩人~~
而家日日都要拎3返公司換呀~~
差唔多日日都要行地盤~~行到身水身汗呀~~
如果唔係就真係唔敢出街啦~~
臭死人呀~~真係~~[e........daddy!!......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2009-07-02 11:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2009-05-25

嗯.....好煩呢最近~~心情都唔多好~~
婆婆(爺爺既細佬個老婆-我都唔知應該叫咩!)走了~~
重記得每年去拜年~~婆婆同公公都會拎晒佢地d野出黎比我地食~~
最近一次見佢都有年幾啦~~自從佢入左老人院之後~~
不過婆婆係我心目中永遠都咁開心~~
一路走好啦~~we will miss you!!

心煩諗咩都覺得好煩躁~~
有時唔係真係我自己想發脾氣~~
[錢]...可以解決既問題就......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2009-05-25 03:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2009-05-11

今日係母親節~~媽咪.....希望你有一個好開心既母親節啦~~

呵呵~~星期6早左2個鐘頭放工~~因為然哥同個麻煩女人走左~~好野~~
哈哈哈...本身想3點半就走架啦~~不過好似早得jai~~so等到4點先走~~
perry又好攰wor~~原本諗著去睇戲~~最後都係去左按摩~~哈哈哈~~
一放工去左西武探下個廁所先~~成日都去唔知d人認唔認得我地幾個呢~~哈
去完perry就到啦~~時間a......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2009-05-11 03:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
pic