CrAzY hOuSe*。~開心瘋人院~。*

~~千萬不要讓自己有後悔既機會~~

*。\\ 珍惜眼前所有//。*

      

crazylazy
暱稱: Lamz
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
接受~~梁靜茹
彷彿上一分鐘 你還陪在我左右 還以為我們會 開花結果

我還記得玫瑰色天空 卻模糊了我們的臉孔 哼過的歌到底有什麼內容

彷彿已經自由 下一刻我變成風 吹過你的領空 差點失控 回憶在夜裡鬧得很兇

我想我可以明白你所有的痛 想讓你知道我懂 卻擔心言不由衷



我們都接受 一定是彼此不夠成熟 在愛情裡分不了輕重

誠實得過了頭 不能退後也無法向前走

愛是一個自私的念頭 把寂寞消除的理由

剩下的那些感動 能記得多久
網站連結
Eiffel
Iris
pM
Ten
vicky
Winnie_fish
兔仔
肥俊
肥強
海味
雪雪
 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-12-26

今日一訓就係12點啦~~好好訓~~因為尋日玩到都ok夜啦~~
起身同家姐,媽去左食野~~返屋企坐左一陣出就出去接perry船lu~~
welcome to cheung chau~~哈哈哈....時間arm arm好~~一出到去就落船啦~~
哈哈哈~~上左高亭~~食糖水~~等埋呀魚呀宗就去左買野bbq lu~~
今晚好齊人bor~~哈哈哈...好開心啦~~心願已了~~
隻豬個肚仔重未好返啦~~11點幾就送左佢去搭船lu~~
返去同佢地玩左一陣就走lu~~
2點幾返到去~~哎呀...嘈醒左人tim~~
一訓就第2日lu~~
=3=又唔知醒啦~~

hope you did have a good time here~~
我鐘意份禮物呀~~多謝~~
我得閒會數下有幾多個豬字架啦~~
數完話你知呀下...
thank you so much~~
>3<

        

 

刊登時間︰2009-01-03 02:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

平安夜

平安夜快樂~~

we wish you a merry christmas....
we wish you a merry christmas....
and a happy new year.....

今日係平安夜呀~~大家都要開開心心~~笑著咁過!!
我都好開心呀~~因為.....嘿嘿....唔講你知啦~~
今日放加早加上呀頭又無返~~成日都無做過野呀~~
玩msn同打blog就玩左成個......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2009-01-02 04:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

公司party~~

聖誕節就快到lu~~重有一千零一日咁多啦~~
哈哈...今日好開心呀~~公司有party~~個個都諗著放假都無人認真做野~~
一早我同jamie就係到搵我地今晚坐邊啦~~噢....點解我唔見左既~~
原來編左我去火炭個張到wor~~哈哈哈....都好呀~~好耐無見過火炭班同事lu~~
點知大佬一個電話~~[delete左lamdy個名~~佢返tst坐!!]~~=3=
咁就無得同perry......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2009-01-03 02:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-12-21

HAPPY BIRTHDAY TO PANG!!

=3=好眼訓呢~~尋晚咁夜訓~~今日8點充幾就起左身lu~~~
搭9點出hk~~同家姐呀妹~~但係又訓唔著wor~~
9點40到出到去~~打的去jp睇[荒失失奇兵]~~
入到去...噢...都唔知自己張票錯....直到有人黎話我地坐左佢個位先知~~
唔知呀妹買錯定個人比錯佢啦~~21/12變左20/12~~
唔理~~好彩都有得睇姐~~比第2......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2008-12-22 03:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-12-20

今日返工無無聊聊又無咩野做~~lunch然哥請食飯做冬~~
之後我同靜靜 iris緊係行多陣街先返上去啦~~
12點放lunch行,到成2點先返office~~地盤就有呢個好處啦~~
我地都有買d野飲返上去架~~good~~yumyum~~
返上去都係無野做~~hea下玩下msn咁過~~
之後然哥走左~~我地hea到3點半到都走lu~~
去左旺角搵perry~~行街買野啦~~哈哈.........

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2008-12-22 03:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
pic