|
|
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
8月既最後一日~ | |
哈哈~~我d日記時間都亂晒lu~~都唔知邊日打邊日~~
日記真係就黎變週記啦~~
家姐後日就返黎啦~~
今日無野做~~點幾同媽去左食野~~
返黎hea下~~玩下電腦~~msn又一日啦~~
下就去左做facel~~哈哈...好彩呢排都有做返d補濕姐~~
唔係塊面唔洗要啦~~
今日都係早d訓~~聽日早d起身~~哈哈
想開多個戶口~~唔知邊間銀行好d呢??
想開張卡~~又邊間好d呢??
聽日細佬仔就開學啦~~時間過得真係快~~又9月lu~~比心機呀~~
p.s 邊有人咁衰架~~寄張生日卡都開左人地黎睇既~~好彩我都無寫d咩特別野落去姐~~
朋友仔你唔好嬲啦~~多謝就唔洗客氣啦~~返黎搵下我食飯飲野啦~~
加油呀~~無限量支持你~~諗起以前同你一齊返學真係好開心~~哈哈~~
| |
刊登時間︰2008-08-31 08:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2008-08-30 | |
哈哈~~今日都遲左小小返到公司~~因為懶床既關係搭唔到7點15~~
返到去就做自己野啦~~terry叫我幫佢睇下新同事d圖~~因為佢未得閒睇~
睇完叫佢改返好~~繼續做自己野~~msn同朋友仔傾計~~
哈哈....[今日心情好靚bor!][係呀!!星期6呀嗎!]~~
整下呢樣整下個樣就夠鐘食lunch lu~~
點知原來新同事係返5日半架~~佢又唔敢放工bor因為我地個個都未放~~
a......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2008-08-31 08:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2008-08-29 | |
嗯.....呢排發生過d咩事呢~~哈哈....
所有野都雨過天晴~~雖然打完大風....不過風後又是和諧~~
而家屋企又可以好似以前一樣開開心心~~或許只是風婆婆心情唔好吹亂了人既心~~
女人既煩惱真係.....希望你快d好吧~~best wishes~~ 日日如是~~返工放工~~
係公司hea著黎做~~msn同朋友仔傾計~~
當初認為係既感覺~~呢一刻感覺平淡~~順其自然吧~~
哈哈.......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2008-08-31 08:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2008-08-26 | |
好感動呢~~收到電話~~thx~~ 真係無識錯你既~~friendship forever~~ msn左成日~~未放工就做晒野啦~~悶死左~~哈哈 msn著等放工~~
| |
刊登時間︰2008-08-26 05:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2008-08-25 | |
本來我有一個好開心既屋企~~而家呢?? 唉.........
| |
刊登時間︰2008-08-25 09:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 158 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|