今日本身諗住過亞蚊度的...but無過度..實在太熱又唔想行..
就無去到..wkakaka..than..就行街行左1整日...so gd!!!
but我無買到任何野的..wakaka..
今日終於比我知道左..有人係唔岩帶con..""
咁我9:xx(p.m) 去買野啦,,咁有個肥肥地既女仔..佢係
果度既職員..佢係介紹化妝品的..佢自己個妝都好濃下..
都好嚇人下..wakaka..than..佢收工果時要比人check個
袋ga..跟住我1個正面望佢...嘩!嘩!佢對眼係帶左啡色con的..
仲要對眼好紅...當堂呆1呆'''帶唔到就唔好帶..整到對眼就後悔
1世///than..11:xxp.m就番屋了......
|