今日出門口都無咩雨.so無帶遮番學..maths..就落416到上..無鬼聊的..
p.e因為今日天雨關係..so無得考試..than我地就耍埋之前未耍既太極..
so good.. i like..
lunch..d訓導話盡量唔好出去食..但我地就偏偏出去食wakakaka...有我,.b.
心.華.and姚美./..than我地5個人出到去果時都無咩..行到1半就開始大雨...
我,.心1把庶..姚美同華1把.B自己1把..行到泰華都濕左1大半..wakakaka..都幾ok
多人出去食啦...咁我地食完..出面落得仲大雨..咁我地走啦..我同B心諗都濕哂啦~
就係度DUM D水..哈..企係我側邊既亞心就慘啦~同我地1樣濕哂,,BUT我同B係著PE
衫..有得換..亞心佢地就無啦~WAKAKAKA~最後都係玩到濕哂~番到去..對"物"都
擰到水出黎牙~哈..對白鞋比我掉左lu~~~亞b果對都掉左~~kaka~~番到去即刻換衫.
but..對腳仲好濕..但又好好玩~~wakakaka~
放學又係落雨..但又無遮..姚美就遮我搭車啦~thx
p.s 地理堂d 動物片都幾好睇架~so good~
|