sunday18/6
今日係父親節.....than.就同老豆子去飲茶
真係乖呢...wakaka~THAN..行下街就1日了..
SATURDAY 17/6
TODAY本身約左蚊..KUSA去CUT HAIR.,
KAKA...BUT我甩底了....不好意思了,..,,,
THAN.GO 了MK...
FRIDAY 16/6
TODAY 不用番學,..BUT有D要番啦當然..ONLY F.4唔洗果隻囉~
BUT..4A.4F要番去睇F.5畢業禮~~
我又係行下街咁..買下野咁..過左1DAY果隻囉~~~WAKAKA