2006 年 5 月 24 日 星期三
我地中史..口頭報告拎第1∼∼wakaka∼1包 m&m
估5到佢咁大手筆,.,原來睇唔出..亞曼上堂.勁釣魚.wakakak..
亞曼小心身體牙∼∼wakakak∼∼1大1細..好辛苦架∼∼呵呵∼∼
lunch..都係出去食啦,,lun都同我地同”木台”好攪笑牙同佢地食..
跟住buy左2支益力多比亞冰..跟住都無咩..又係玩果d癲癲地既野∼∼
p.s kusa..
Happy BIRTHDAY∼又大1年喇/
WAKAKA∼∼1年比1年HAPPY
啦∼∼祝你愈大愈令啦∼呵