今日西史堂校長黎睇堂..呵..點知西史前1堂係地理test..個個訓完覺..肯定無咩心機上啦西史果
堂...so..個個都好似未訓醒咁..kaka
lunch出去食啦...蚊姐都係唔夠人講架啦~~wakaka~(算吧啦你)行到1半撞到miss yiu啦..
1路同佢吹水咁行番學校..番到去又係發癲,.,.(遲早痴線.kaka)
放學eng又睇movie..last1堂啦~~~下次無得睇!!!shit!!無耐fufu入黎話check書包//
好在..另1半d人未番..佢地check第2班先...a 班check左lu 聽講幾多人拎左部電話出去..
我地班maybe聽日or後日check啦...
各位同學..識做啦...請把電話收好.不要比他們收!!!
|