放3日假...但係我覺得放左1日咁大把...oh.shit!!
咁今日又係番學啦./..好似平時咁啦,,,無咩野..不過1到蔡佩莉堂..
次次都會有野發生..都話你黑人憎架啦..咁蔡佩莉就讀邊d人默書唔合格,.lunch
要留低啦...讀到皮皮果時..皮皮就發皮4..(皮皮岩岩訓醒 ka)..佢應該係唔想留啦,.
就係咁嘈..仲推趺張"木台"(識佢咁耐未見過)..ka..蔡佩莉都有d買佢怕啦,,,細聲左..平時
閙人高8度音..嘩..大聲到丫..遲早耳都穿牙,,蔡佩莉就叫佢整番好張台啦,,皮皮無理佢
(做得好!!gd!ka~)跟住蔡佩莉就叫班長帶佢落訓導處..皮皮就汁野啦..跟住皮皮仲抬番張"木台"
拉開個櫃筒拎番d野..最估唔到係佢抬番好張"木台"..拎完野再整番掉張"木台"..哈哈~~
當時我都忍唔到笑..係度笑..跟住d人就係度笑啦~~皮皮都幾攪野,,
lunch time..出左去食啦..曬到丫今日真係..(熱到你死..kaka)食完仲要
buy番支益力多.比miss罰既)本身我諗住買1排架..有剩咪自己同班fd飲埋佢囉~ ~
但我點拎番上班課呢??.]唔準帶上去架嘛..我仲要成排拎,..盲都睇到成排益力多啦~
咁我就買左1支咁大把..wakakaka~~番到學校..蚊姐又同我地玩..佢扮d聲出黎..
"嗚嗚嗚.........."呢d聲...個個都話似鬼叫..佢就話係ufo飛過d聲..呵..跟住我同kusa
就係度諗佢扮鬼個時個樣...我同kusa係咁笑..(kaka~)今日蚊姐打過既人個個都要打番佢.
哈哈..慘!...我就搵人玩..同1條仔講話蚊姐想打佢//條仔就望住蚊姐..哈哈..蚊姐還擊就同
雄講話我想打佢..雄就叫我過去...哈哈..好在都無咩事~~
P.S : 聽日2個小息比fu fu 罰企(成班果隻).
|