第1個小息//以為唔洗罰企..點知1打鍾..fufu就叫我地落去..本身罰2個小息./kaka~~依家罰埋lunch,,,
今日中史堂要 " p" " sd "啦...咁第1組講果組呢..d字多到丫.圖就少到丫..ka~佢地
可能係第1組出去講啦..so驚驚地同細聲..我同蚊就係咁密密針針..ka..1到另1個女仔講野/
真係嚇我1跳..佢把聲..九成似男人..我之前未聽過佢講野,,,我同蚊就係度笑.wakaka
好喇...到我地講啦..唔好話人自己都淆淆地..1出到去..係咁求神拜佛部機唔得..ms lee話部
機唔識向上郁..係呢個時候蚊姐彈左句出黎..點知真係要到我地講(不過蚊唔講我地都講梗架啦)
好啦..想聽成個個程就問我啦~~我都唔知點打好,..鬼咁長..就話你知..我"囉:左2次...真樣衰..
第1//我係講錯左野..第2..到我講到某部份時..笑到7彩,,,笑鬼死我..wakaka
lunch time..我行到1半先知唔記得拎銀包//"囉"~~又再1次咁"囉"..食到搭半又要罰企了..
放學本身同kusa.蚊..放的..but.關天.檸檬佢地過對面搭van仔...咁我就走左了...
哈哈..不好意思牙~蚊姐..kusa..~~我地等等下車..就搭左的番歸~~~
<<滿清十大酷刑>>我張" p " " sd "紙仔~
p.s today又係so hot!!!shit!!!!
|