今日係同kusa補生日///
今日12:xx 亞b就同亞軍黎左法國搵我啦...bc亞b電直個頭..咁我媽子同
個fd都要整頭髮.so就1齊去啦..than..我媽子佢地整好就走左..佢地過九
龍城開party~亞b2:xx...整完個頭啦...就上左我屋企.//...3:xx亞蚊&kusa
就上左黎啦..咁我地就拿拿聲開"木台"打麻雀...than..都幾好玩啦..過程中..
亞蚊都係係度發癲果隻咁囉,,,wakakaka~我win7次咁啦!wakakaka~than.
5點到亞lam..都上左黎..跟住亞心同亞意都上左黎..9:xx..巢都上埋黎../...
10:xx我地就落左去唱k..but.//有d人..講左又唔黎囉!!shit!!亞lam..臨時走左
好似話屋企有事..but我計埋佢個位.,,so係咁搵人黎....11:xx亞ben就黎左喇..
than..我地就係度玩骰盅同猜拳.....than12:xx我b.蚊就落左街行下..咁我地行
過m記..d人係度望住我地..白痴,..條街得我地3個..than..過左ok..1陣就番番上
去喇~~2:xx我地就走喇...
p.s/番到屋企1訓落床都攰死了~~~~~so happy~''''當晚既相,,仲有就無post

|