今日1入門口就比個死肥fu話我無札頭髮..好.咁我咪札囉,,我1"第"高手札佢就話記我野
無野牙肥fu!!係人"第"高手果時條裙都會短架啦..咁就記我野..都低低地..唔用腦諗野..
咁就比佢記左1個同尋日1樣既野.裙短!!shit!!
第1個小息落去食早餐..時..食到1半見到文仔...佢手上拎住1札金莎花..就比左我啦..
咁我地就1人1粒食鬼左佢 ~~~wakaka
文學堂真係好鬼煩,..個蔡大利次次都阻我lunch..你無人倍你食你既事丫..唔好阻學生丫
嘛..都唔知衰既!!黑鬼人憎!!lunch番學校又係發癲..基本上日日都係咁~wkakaka~
最尾個2堂eng 亞sir比我地睇埋套movie<<哈利波特>>咁我同發仔坐的..我地睇睇下就係度
傾計..跟住亞sir就叫佢坐後面...wakaka~(累左發仔...kaka)
放學同葉祖走..跟住見到文仔同佢個fd./.私地就搭的走左(葉祖請的)thx~
|