2006 年 5 月 15 日 星期一
今日又係pe堂..咁我地就上左龍山到跑呢個1500米..咁上到去..b同鳳佢地
跑先..哈..距地跑得都幾快下..咁我.曼/意.就係b組..就跑第2輪...
b用左5:49就跑完7個圈..我就9分幾(真樣衰..shit!!)哈,,咁我跑跑
下就見到有個亞婆對住我笑..佢1笑..佢成排牙都係金色∼嘩.當堂”叮”1聲牙∼
閃到丫..哈..我無啦啦又對番佢笑∼∼wakaka∼