今日又係有p.e堂~~~wakaka~ 今次係最後1堂打網球喇~~
d亞叔亞嬋梗係要我地打果庴佢地又黎打...真麻煩~~今日我地又係得1個場(shit!!)點打...
咁好啦~我地跟number打啦~~亞sir話打得最好個4個就有野飲...不過都好似無咩人理佢~呵..
咁亞b今日就轉左黎明社同我同社啦~wakaka~明社超多人..反而光社.就得小貓幾隻~~wakaka
亞b就同鳳姐打..我就同亞c打.//我同c係玩玩下...亞sir就讚b同鳳姐打得好
跟住..我就同左,,亞曼,
紅提//亞c.去第2度玩..點知我打打下...打鬼左個波出去,.,第1次打左出去;//
(哈..我都有今日喇!!wakaka) 咁紅提倍我出去汁啦..點知我地唔知點入去好...
咁就跳左入去...(都幾高下
,,差d嚇死..)跟住我地幾個就去左
toilet..洗下手啦...我見到個氣球..諗住拎黎玩啦..點知我1拋佢就向後飛~~shit!
...
亞c幫我汁左啦..我比左張德. 佢擺左入個肚到..扮大肚婆..仲要買左罐維他奶黎飲..哈.
佢仲扮大肚婆嘔...(嘔維他奶wakaka~)點知比亞sir閙..仲要掉左罐.呵..(慘)
4個有野飲既同學排名不分先後: 鳳姐..b姐..強哥..發仔
lunch time (happy)
今日lunch only 我.蚊.b..wakaka~~但我地都食到係咁笑....我地食到1半時...
文仔.落左黎買野飲.順便同我地吹 2咀.//哈..係咁同蚊姐串..(笑爆咀/.)
蚊姐又同我玩...係我先同佢玩...wakaka~~蚊姐你3生有幸啦~~wakaka
蚊姐就比條仔整個頭..我就教條仔要整就整中D..係蚊個頭頂個轉位打落去..
哈..條仔真係照住做..1野打落去..WAKAKA 痛爆!!!蚊姐誓要打番條仔..就扮哂野咁行..
不過佢都係打唔到架喇..呵...]點知打番我,...哈哈~~都係唔好教人.,.比人打番..WAKAKA

放學留堂,."保"maths// ..蚊同曼等埋我..我地1齊走了....
|