2006 年 4 月 27 日 星期四
today出門口依家遲左d架啦~~咁上到去啦~搭van仔啦..坐低都無咩野la..跟住無啦啦有1個 c奶同個司機係度嘈...嘈再1陣我先知佢地為左遲左入錢而嘈..(*kid kid地) 佢地由彩霞嘈到淘.大個c奶講左1句:女人都無你咁煩牙.仲衰過女人(我係度偷偷地笑) 跟住就無啦嘈啦~好在平安咁番到學校~~
番學都無咩...lunch就留左係學校默文學(so煩)~shit!..跟住,,食完飯..就同蚊大戰.. 同我爭位坐..白痴玩左半個lunch..超熱