今日p.e堂出左去打網球..咁我平時同丫b1組..今日個場比d亞嬋亞叔用左.
得番1個場..我地班咁多人又點可以1齊打呢.咁就要同社打..我,車敏
曼...鳳.梁秀等人.就睇到某d野..我就應左句提子...事情開始了::::
我比人名""青提..車敏""黑提..曼,櫻桃.鳳""無提..梁秀紅提乾..
跟住我地就開始叫呢d名..連陳sir都知..話我地十幾歲人仲玩埋呢d野.話
我地幼稚..哈哈〔〔我地童真姐..咁我就多口問句.}亞sir,我地關心你姐,
想送d提子比你食姐..你想食咩提丫..陳sir話士多啤梨啦∼∼我地成班就
係度大笑(感覺有d kid)不過都幾happy∼∼
lunch time..
我朝早是但講句話去m記食..點知蚊當真同kusa講.到lunch都係去
左..都幾好feel(耐無出嘛)waka∼跟住講埋d核突野..
放學喇..咁就1day
|