今日1起身就見到黃雨..係咁望都唔見佢轉紅雨(so down),,好照樣番學!!
2堂中文就test啦..ms mak講鬼咁多野..阻住我食早餐!!shit!
第2個小息.蚊姐佢地玩水..我玩玩下..細媽問我借書..借完..就玩啦~點知比個死仔雄捉住左.
又5係我玩佢..佢就捉左我入4d班..係都5比我走..不過入面都幾攪笑..
到左lunch前1堂又係蔡大利..佢次次都阻我食飯同小息..(黑我憎!!)今日lunch佢又阻我7分鐘
真係想車佢1樣比佢死下...好!我地今日就出去食啦~點知就係落雨天就出去食(黑仔)
出門口果時又見到細媽.雄,佢地果班..佢地就係度串咀..話乜你地都會出去食架..我地就話5得牙!
點知佢地見到大鍾就掉轉頭走....我地就理直氣壯咁係佢面前行..wakaka~~
呢個大鍾叫人5好染頭髮.自己果頭就染黑個頭..你染唔染都咁黑人憎架啦..shit!
走果時/.又落番雨././跟住.eric wong.楊學全佢地班友.無帶遮..(我都無).ka~9個人用3把遮..
強牙!!曼個把遮.4個人用.我.蚊.楊學全用1把.另外果d就同b用1把..我地3個行果時係最攪笑././係
咁逼d人落d水度../攪到濕哂,..我就少少濕..哈~2堂oral.睇左2套movie~so gd∼堂堂係咁正爆∼
放學我地就幾條友走...終於星期5喇!!!wakaka∼∼∼∼
|