今日義工啦,,約左蚊佢地11點8...點知我遲起身..去到都12點,.,咁我地去"賣米"
開始賣無幾耐..就比我見到亞曼同佢條佬亞月....2仔垃圾..見到我地都唔過黎...仲走添./.wakakaka~.
than..開始賣啦,,,1開始就真係唔知點開口叫人買..20蚊買包1袋仔既米,,比著自己都未必會買~....亞蚊1開始就賣左
幾包米..見佢賣得咁掂..我同b就開始問啦,,,原來都有人買既..有d又會比40蚊要1包..有個男人先勁..100蚊要1包///....
就係咁賣啦,.,都無咩..有個亞叔先攪笑,,,叫佢買米幫助下人..佢即話,,20蚊包米咁少..即掉頭走~wakakaka~~~~
有d就真係幾有善心囉同佢地話係"樂施會"既會員..有d就真係好衰下...but比著我...我都會走,.,wakakaka~~
than..3點半賣完就走得...就去左fancl buy野....
p.s:今日義工完超攰...前1晚又睇電影..睇到4點幾先訓...嘩//真係攰死~~
|