今日考reading同西屎...1開始做reading..唔知點解好似好攰咁,.
條頭有d"緊"緊"地咁..不過都無理係咁做啦..又唔知點解做做下..部冷
氣好似吹住我咁..鬼咁凍!!!shit!!but我都係係咁做..做做下亞sir話得番
5min..心諗死啦..仲有咁多未做..佢唔講呢句我仲好認真做..1講我就亂黎..
希望岩啦..wkakaka~
than..跟住到西屎..心諗應該唔會係miss leung監考的,,....
點知又真係佢監考...發仔仲同我講考2個鍾..我聽50幾首歌就可以過1個鍾...
其他時間要黎訓覺..wakaka點知係miss leung監考..佢半個鍾用黎聽歌..
其他時間就訓覺..wakaka////than.我做做下西屎..聽到亞lun係度笑..
咁我咪望下佢囉..原來佢笑個"on豆"亞sir講野走音wakaka...
其實我都聽到架..不過無笑..但亞lun係咁笑..攪到我都笑,.,.wakakaka,
than..收完卷時..miss leung叫個"on豆"亞sir嗌4b班留低...
但個"on豆"亞sir就話:4b班..唔洗番低..miss leung有野宣佈!!
嘩..笑到我丫..wakakaka..我同亞lun又係度笑..唔留低又點宣佈牙..
wakaka..佢講西屎講成中屎,,連miss leung都係度笑牙..
佢真係好"on豆"牙..wakaka..
放學要補課maths..than...同姚美去泰華度食野同hea下...點知食食下..
有隻小強係度行黎行去..shit!!仲洗食..than叫個度d人整死佢 &
換過d野比我..無耐...connie都同我地同"木台"食野,..
同佢食野都幾多野傾...突然feel到個電話係咁震..心諗聽唔聽好呢..
最後都無聽到...than..connie走先..姚美同我講話connie唔mind的..
shit!!than..我地番mk啦..行到單車場..姚美諗住打比佢老豆..
點知曹sir佢地行緊黎..即刻收埋個電話,.,.but都比佢地見到..哈.
佢地仲話唔夠佢地眼快wo...kaka..上到去補課..點知得果7個人..= =
好啦..miss黎到..佢都好開有7個人黎左/'kakaka .than.
佢又比我地聽電話,又拎香口膠.糖.上黎比我地提神~~
so.gd.如果平時又係咁就好了,,,wakaka..
|