| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 9 日 星期四  |
| 成功係要靠努力得番黎架 |
分類: 日誌小記 |
我不是天才, 學好多野都要付出很多才懂。
其實d拍子唔係好識..不過唔知點解總係講得好複雜咁.
有時覺得彈琴係自娛, 不過, 唔努力又真係好多野都唔識既. 或者向床下低搵番個拍子機出黎幫幫手... 隻腳數拍子數得多都係會慢架啦.. 跟住又會以為自己岩。
|
2007 年 8 月 8 日 星期三  |
| 曖昧 王菲 |
分類: 有感... |
今晚突然諗起阿faye, 原來係阿faye生日。又會咁橋既?
一首我很喜歡的歌 - 曖昧
徘徊在似苦又甜之間 望不穿這曖昧的眼
愛或情借來填一晚 終須都歸還 無謂多貪
猶疑在似即若離之間 望不穿這曖昧的眼
似是濃卻仍然很淡
天早灰藍 想告別 偏未晚
********************************
每次聽到這首歌, 我都會想起暗戀時的那份心情: 每次見面若即若離的感覺, 很想開口讓他知道但又怕被他拒絕; 覺得他愛我, 但又害怕是自己feel錯; 看見他跟異性朋友很close, 心裡又會有酸溜溜的感覺; 也可能有衝動去摘一朵花去數花瓣, 但最終害怕命運也不想我們在一起; 痛恨猶豫不決, 怕錯過良緣, 但更怕一開口就番唔到轉頭, 做一世朋友可能比做一世情人好......
咁究竟開唔開口好?
長大後的經驗告訴我觀察看清楚對方永遠是最好的方法, 但現代來說無論男性女性有多少人有這份忍耐? 普遍男性是衝動不太經大腦的動物, 普遍女性都是情感豐富渴望被愛被呵護的感覺, 一拍即合, 不合則離.... 其實曖昧這階段才是最值得懷念, 因為雙方都有那份深切的期待。
其實錯過了也不算什麼, 也可到最終的結果, 只不過互動過程中總好像欠缺什麼...
********************************
對人冇意思既就不要亂發信號, 真係hurt人架。
********************************
給陳先生的話: 突然我也很懷念我地未拍拖前的日子~
|
2007 年 8 月 7 日 星期二  |
| 離開. 重逢 |
分類: 有感... |
沒有分離的不捨
就沒有重逢的喜悅 (from 18禁不禁 喬)
***************
過程仍是會痛苦~~ 只不過是有目標地等待 |
2007 年 8 月 6 日 星期一  |
| 忙死了 |
分類: 日誌小記 |
上星期唔加班..換黎結果就係一大堆野向我枱面.... 雖然今天有新同事番工, 我都唔得閒教佢野。
*********************
今晚約左廣西團打邊爐同埋傾分享會既內容, 各佔兩小時,
d丸好恐佈呀... 不過你地預既份量都算唔錯呀, 剩低食物唔算太多。
傾分享會d野, 雖然大家都有唔同意見, 但最終都傾出點結論。其實有唔同意見係好事, 多d思考多d火花... 最緊要係唔好將誤會同情緒帶埋朋友關係中間,工作時工作, 遊戲時遊戲. 我覺得你地進步左好多呀!
*********************
關於自己的一個不能說的秘密, 我竟然講左出黎... 心裡突然百感交集....我不知是好事還是壞事...
*********************
回家後執碟, 發現有一隻兩年前去四川短宣既碟, 忍唔住開番哂d相黎啦, 有好多回憶浮上來.. 好難忘第一次短宣經歷。這次同自己團友去就會開心d同投入d ^^
|
2007 年 8 月 5 日 星期日  |
| 不能說的.秘密 |
分類: 有感... |
一個特別的組合 : 我同伊惠 & 陳先生一齊去睇戲.
開頭劇情好慢, 亦好做作, 只有電影情節才會出現的東西囉。
越睇越似懸疑片, 不過時空交錯總比鬼片多一點新意。
後來同陳先生傾番呢套戲, 劇情有d似「藉著雨點說愛你」, 感染力也會比這一套好, 因為我記得當時睇「藉」我開場10分鐘喊到尾...
「不能說的秘密」感動位都係得幾個... 而且.. 劇情.. 有d奇怪..有d地方冇交代過...
按周董講, 可能睇一次唔明, 要再動腦筋多看幾遍...咁..我真係唔明點解小勇可以見到小雨...
Overall..結果時都幾震撼緊張的, 四手聯彈鋼琴個段都幾正, 其餘就一般啦. !! |
2007 年 8 月 4 日 星期六  |
| 好多謝我既團友 |
分類: 日誌小記 |
好多謝團友對我的愛錫, 無論係joseph or elim, 感謝主讓我認識你地 ~~
向正堂玩玩閃避球 ~ 雖然空間唔大但很刺激.個個都玩得好投入呀... 我仲比人"省"左波餅 @_@ 哈哈. 不過玩遊戲嘛..實有意外啦. 其實都知道班男仔讓我地.無出全力玩.. 都幾gentleman啦~~ 加你地分吧.畫花佢地塊面...好搞笑呀
跟住練緊敬拜隊時, 突然見d elim 人走哂入黎嗌等陣... 原來給我生日蛋糕..很感動呀.. 我睇左段movie, 陳宇瀚有乜野同我講?就係「食多d 食多d」.. 可見他的用心... 我都係會避開唔同你食野啦~~
廣西分享會... 真係好累啦.. 我聽聽下訓著左... 最終..嘉瑋d結他聲招我的魂魄番黎 @_@ 食完飯番屋企, send下相, 做埋ppt, 同d團友仔吹下水, 傾下計... 仲忍唔住打埋日記... 真係要訓啦~~
再次多謝你地..我覺得我很幸福~
|
| 童年 |
分類: 有感... |
在農村裡面, 我很深刻的回憶就是在溪裡一齊玩水戰, 大家都會覺得我大細路得好緊要...好爛玩。昨晚又突然想起..
想起小時候我沒有同年的朋輩陪我一齊玩, 沒有兄弟姊妹, 表兄姊妹年齡相差得遠, 又唔識得左右鄰居, 好多同學仔放學都係番屋企。
阿媽更加唔會放心比我落溪水玩. (向香港就梗係唔會啦), 我到而家都冇話佢聽我落溪水玩, 如果佢知道第一句我想會係「你因住冷病呀」(真係有少少, 第二日想感冒咁..不過食左藥好快就好番)「有冇著泳衣呀」(冇) 「危唔危險架」(唔危險, 因為o個度d小朋友都係咁玩) 但我覺得阿爸會比我玩.. 因為我小時候佢總係話我地係城市既小孩。
我想有既童年, 就好似呢d農村小朋友咁, 放學後一齊上山玩, 到空地去打球, 落水溪捉魚捉蟹, 一起游水。
或許, 每一個人人生不同, 我們曾經擁有過的東西, 他們未曾試過。
但... 我仍嚮往他們的童年, 因為我覺得我的童年是孤獨的..
所以現在有機會玩的時候我都會盡情咁玩。
|
2007 年 8 月 3 日 星期五  |
| 很感恩的生日 - 多謝你地每一個 |
分類: 日誌小記 |
今年生日過得很開心, 收到很多祝福, 由1號開始已經開始食蛋糕啦。收到同事d奇怪生日祝賀, 客戶用email同我唱生日歌/b-day message, 北京同事同我用韓文講生日快樂, 澳門同事既「黑皮趴夫地」(話要用普通話黎唸喎), 笑死我了!!! 到昨晚敬拜訓練班時佢地既祝賀 (多謝Eli張card, 睇完之後給我很sweet的感覺 =p 因為第一次收到團友仔送俾我既生日卡 。今日由零晨0:00開始到接近晚上12點仍收到sms.. 咁大個女都未試過收到咁多message... 謝謝你地每一個... 呀... 你的 也很漂亮, 我喜歡啦..不過相比之下4G card真係幾吸引 =P 都係唔好再送 啦
**********************
我今年的生日願望: 無論我何時許願, 我都希望南韓基督徒人質可以安全離開。我明白神有祂的計劃和旨意, 就算今次可能會殉道都好, 我也不會責怪神為何不聽我們禱告, 但就算萬一真係南韓基督徒去阿富汗不是神的意思, 是他們自己的行動.. 我仍希望神能夠給與他們回轉機會。對, 也許我是帶著期待去禱告, 但我知道天父總是為我們好, 只求天父讓我們明白祂的意思, 亦願世人都知道祂是真神。
**********************
其實今日我真係好想請假.. 但再請假就要再賠多一天錢..... 去左sushi express食午餐..超貴又唔抵... bad list呀!!! 不過你太可惡啦, 減低我保護意識...係咁向度叫野食.. 又係咁叫我食... 唔得呀.... 唔可以再咁食法啦... (我覺得呢個午餐既份量等於我在農村食兩日既份量) 我腦裡面浮起的聲音係打橋牌時班o靚仔向到大叫 "撐飽佢!! 撐飽佢 !! " 唔可以咁架!!!
準時收工走人, 番到屋企放低d禮物去赤柱食晚飯。book左8點呀..所以周圍行左一陣..赤柱越黎越人工化... 但我來到這些地方, 仍感到滿足, 因為原來我一個星期前先從農村出番黎, 那美好的景像在一個星期忙碌工作間破壞了很多... 所以終於可以停下來既感覺實在很美好.. 多謝你揀赤柱呀... 讓我心靈有休息既機會 ~~ 香港很難得有機會可以安靜到自己個心..就算向屋企都做唔到.
**********************
去左德國餐廳食飯 (BAR + 餐廳), 今次係我第二次黎。(第一次係教會搞家長活動時帶埋阿媽去食HIGH TEA)原本冇諗住叫啤架, 但個度既氣氛令我都係忍唔住飲番杯。
**********************
玩既食既.. 我地都覺得開心, 但我今天感到最重要的..是你給我的承諾... 我在公司睇到你張CARD既內容, 係最打動我既時候, 我最珍貴既生日禮物。多謝你 ~ I Love You Too
天使
作詞:阿信 作曲:怪獸 編曲:五月天
你就是我的天使 保護著我的天使 從此我再沒有憂傷
你就是我的天使 給我快樂的天使 甚至我學會了飛翔
飛過人間的無常 才懂愛才是寶藏
不管世界變得怎麼樣 只要有你就會是天堂
像孩子依賴著肩膀 像眼淚依賴著臉龐
你就像 天使一樣 給我依賴 給我力量
像詩人依賴著月亮 像海豚 依賴海洋
你是天使 你是天使 你是我最初和最後的天堂 |
2007 年 8 月 2 日 星期四  |
| 敬拜訓練班 |
分類: 日誌小記 |
每一個人都得!! 不要小看自己呀!!
|
2007 年 8 月 1 日 星期三  |
| 今日名句 |
分類: 日誌小記 |
今晚約左一齊玩橋裨, 都有8個人出到黎呀. 4個人一組玩. 嘻..爾虞我詐, 戰況十分激烈!!
今日名句: 你都有today啦!!! - (我地笑到叭左向度)
**********************
今日收到一個msn message, 好開心好sweet, 謝謝你
|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 34 | »
|