| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 22 日 星期五  |
| 哈利波特 |
分類: 有感... |
今天熱門話題:哈利波特最後一集劇情被黑客公開
完全破壞我對哈利波特結果的幻想。就算話成日都有黑客攻擊, 出版商都不置可否, 但.. 唉....
報紙就放在桌上, 怎能不看呢?為何要迫人地睇呢?
傷心 >.<
|
2007 年 6 月 21 日 星期四  |
瘋掉 - 恩典  |
分類: 日誌小記 |
今天連受幾個打擊 -
1)星期六加班...爛鬼集團突然又搞什麼崗位工作手冊, 低能... 但都係要做...唉..
2)我記錯帶敬拜日期, 我總是記著我是6月最後一個禮拜帶敬拜, 又記住6月第5個禮拜要帶查經, 但我忘記6月只有4個星期....
幸好jacky打電話給我. 但碰上wilma都要帶第二堂, 伊惠考緊試, 幸好想起amy考完會考, 感謝她拔刀相助 ~~ 還有grace, 仲有唔知點解打俾我自投羅網的阿qoo.. 謝謝你呀 >.< 感動得想流淚
3)收到一個根本唔關我事既野, 但經理又FYI俾我, 唉....
4)D SALES超煩....唉... 算啦, 工作嘛....
5)又突然諗起去短宣就快BRIEFING.... 但.. 仲未搞呀.. 下星期我又狂加班... 2-3/7號 我又不在香港....@_@
儘管如此, 我知道主的恩期夠我用
珊之加油篇
|
2007 年 6 月 19 日 星期二  |
CYCling  |
分類: 日誌小記 |
今天同朋友們去踩單車, 雖然炎熱既太陽, 但仍有微風, 而且我只係曬黑手臂, 沒有曬黑面, yeah! thx god!
但我唔記得帶哮喘藥, 幸好陳瀚有帶去咋。我兩次喘都係在上斜同落斜時喘, 我發現自己那一刻心情會突然興奮, 腎上線素突然提升許多,emotion完全over左physical既能耐, 所以上完斜或落完斜我立刻想暈, 又喘... 其實我踩咁耐單車一直都唔敢, 因有點失平衡 :p 可能今日人少, 所以玩得好放卦, 又冇後顧之憂... 呵.. 有點忘我添, 都唔知咁興奮做乜。不過真係要小心, 因為踩單車一點也不覺有危險性, 但原來都可以令到自己身體咁樣, 所以我都係要小心d... 真係水皮 :P
4個小時來回大圍至大埔, 實在很不錯。最後馬場尾直剷番大圍冇停過, 嚇親陳瀚... 其實因為我想番屋企了 :P
唔游得水, 唯有踩單車補償
|
2007 年 6 月 16 日 星期六  |
| 習慣嗎? |
分類: 有感... |
每一次你精彩表演, 別人對你誇奬, 都是我不能在場的時候, 我總是沒法親身去見證, 沒法跟你一起分享....
雖然也許事後可以看dvd, 但感覺就是不一樣。
但... 可以怎樣?我能夠做的就是事前陪你開聲吧.
---------------------------
我想如果只有我同你兩個人, 我地都唔會再去nxwxy, 因為nxwxy沒有辦法滿足我地, 今天在加x紅唱得超開心, 全部歌都係我地鍾意唱既歌。
---------------------------
今晚東風37台頒奬, d網友話曹格爆紅很幸運, 因為在超級星光大道中楊宗緯及蕭敬騰唱紅左佢d歌, 拜託! 曹格先係原唱者, 佢既唱功無可置疑。無可否認楊宗緯及蕭敬騰都好顛, 我都好欣賞, 但係d網友真係捧星光幫捧到傻左, 如果曹格d歌唔好聽, 曹格歌聲唔夠勁, 點解每次超級星光大道d人都要唱曹格既歌?就係為左show quali, 可以唱到一d咁難唱既歌!
---------------------------
台灣既原住民唱歌太正啦!或者係好有特質。最近我睇上了翼勢力既阿美 - 呵呵.
仲有, 唐以菲好可愛呀. 我同陳瀚都看上她 :P
|
2007 年 6 月 15 日 星期五  |
| 老朋友聚會 |
分類: 日誌小記 |
今晚同我愛既朋友一起聚聚。對不起, 諗起好似呢幾年每次都係你打黎約我... 我都冇主動約過你咁.. 其實我很少約人... 應該係話唔多諗起約人, 也不知從何時開始自己會這樣...
你係我少數一個唔睇價錢食野既人 :p 如果用openrice.com既角度, 屬於富吧 . 哈哈.
不過呢餐真係好好味. 青蘋果cheese cake呢.
好. 下次我一定會主動約你 ^.^
|
2007 年 6 月 14 日 星期四  |
敬拜小組  |
分類: 日誌小記 |
今天敬拜小組恢復練習, 我貪玩走左去做司琴. 其實彈琴真係幾有滿足感。但我從不能dig起心肝敢買琴, 因為我太了解自己。
彈足印時很感動, 主每次都在旁, 抹去我的淚痕 >.<
|
2007 年 6 月 13 日 星期三  |
| 老豆生日 |
分類: 日誌小記 |
咁大個女第一次一家人同老豆正日慶祝生日, 簡直神奇得覺得有點可怕....從來未試過...
但也許公司有同事爸爸身體有事, 也意識到應該珍惜相處的日子吧
不過, 也蠻開心的, 收工後, 回家煮左少少餸, 買左幾件cheese cake... 原來也很值得紀念 ^^
|
2007 年 6 月 11 日 星期一  |
| 病 |
分類: 日誌小記 |
謝謝淘淘, 阿qoo同八筒你地既message, 對不起這麼久才覆, 最近心情真係麻麻地, 但好多謝你地既message關心呀.
-----------------------------------
今天請病假了, 望番我都有幾個月冇請過病假了,應該係得閒死唔得閒病吧... 但岩岩成個星期都不停咁傷風鼻敏感, 套一句我小時候最愛的說話: 不如將個鼻切左佢啦!!! 醫生今次開左一個月藥比我改善鼻敏感, 唔知有冇用呢...
食左藥, 趕埋上星期未做完既project, 之後進行訓訓訓~
今天早上經歷左一件事, 我記得早上7:50自己打左電話比阿姐請假, 之後又再訓番; 大約8:30老豆拍門叫我起身番工, 我答左句我已經請左病假啦!但心裡突然浮起不安, 因為我印象中我打比阿姐時佢答得好唔liky, 唔似佢平時既tone同對答; 最後我查番手機記錄, 原來我根本冇打過俾我阿姐。令我印象深刻係因為我夢中阿姐既答案令我個心唔舒服, 我心裡os左句, 駛唔駛咁呀 ... 最後, 我浮起一種熟悉的感覺, 這夢境不是出於神的......
岩岩過往一星期, 間唔中同人傾電話, 佢連續同我講左一句說話三次, 叫我有時間就同神好好的談一談, 我想神比左一d領受佢, 叫佢同我講吧。 我聽完第三次後, 突然brink一聲, 我想, 我大約知道神要提醒我d乜了...
-----------------------------------
另外覺得抱歉的是最近完全冇時間參與約瑟團, 冇搵過d團友仔, 我沒有拋棄你地啦。我會搵番你地呀.. 希望到時唔好唔理我 >.<
愛你們的珊上
|
2007 年 6 月 2 日 星期六  |
| 2007-06-02 |
分類: 日誌小記 |
明明封信寫住我個名, 仲拆開, 咁都叫冇心拆開黎睇.我冇野講囉
但我竟然冇鬧番轉頭, 因為唔睇都睇左, 鬧又點?咩意思都冇。我保護左2年既bank statement, 你都係睇左, 咁我仲有乜野好講。間白痴銀行無端端寄statement黎做乜?我都冇叫你寄, 關你乜事呀?好得閒咩?
好憎好慶, 但一隻字都鬧唔出, 好想掉野, 但連呢份力都冇... 我只可以講, 我係嬲到極點。
佢遲早有機會都會係話我個戶口做乜儲唔到錢, 咁少錢.又會話我亂咁駛錢駛哂去邊... 頂!d錢係我自己賺番黎,點用唔駛同你交代呀嘛.... 唉.. 睇住黎... 遲早佢實忍唔住講....
|
2007 年 5 月 30 日 星期三  |
| 好 x tired |
分類: 有感... |
唔, 整天沒有停過... 唉...
今個月比預算收多左60幾萬番黎, 成績很不錯呢 :)
但為左今晚等d工作, 搞到番唔到學.... 不過明天可以番10點. 其實蝕本架, OT左6個鐘, 先遲番1個鐘, 不過都係O個句, 好過冇啦。
星期六和星期日我唔向香港,但會飛線去朋友的手機吧 :) - 我要抖抖...
-------------------------------
弟兄番黎lu!! 歡迎你!!天父請給我們信心面對挑戰
------------------------------- |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 34 | »
|