2008 年 4 月 26 日 星期六  |
| 久違的yoki......................=3= |
分類: 未分類 |
親愛的好朋友yoki,,很久不見了
我很想念你,,最想念的是你給的酒心朱古力
你同我講---只要所有野都5重要,,咁自己就5會傷心
haha,,原來我同你都有同樣的想法...
但係魚魚仔話咁的人生mo價值
我苦思良久,,忽然醒悟過來
其實人生真的很美好,,有美景,,有美人,,有美食=3=
做人真的很幸福
只要和喜歡的人在一起,,就幸福了...
但,,我喜歡的你,, 你為什麼離我這麼遠???
我很想去你在的國度,,
想親身體現你的感受(肉麻ing)
最可悲並是沒有人明白你,,而是自己都不明白自己
不是嗎?? 鼓起勇氣..............
終有一天,,你會得到你內心所尋覓的東西
中原時間; 2008-04-26,23:10, dan獻給最愛的yoki
|
2008 年 4 月 22 日 星期二  |
| 最叻放飛機的魚魚仔生日 |
分類: 未分類 |
親愛的魚魚仔
生日快樂=3=,,5該你以后生生性性做人
5好為害人間!!16歲生日快樂!!!!!!!!
by 年輕的大爺 |
2008 年 2 月 12 日 星期二  |
| 恭賀---[[鳥結糖]]大成功=v= |
分類: 未分類 |
Today整鳥結糖=v=,,好好食
wahaha...........................................
仲落左朱古力落去tim,,大發現呢,,好食
我太聰明了...=3=
有圖為證ga,,食過的人都讚好食



=v=大成功------------------------------------!!!
|
2008 年 1 月 20 日 星期日  |
| 無題 |
分類: 未分類 |
試終於考完lu,,但係mo咩特別開心的感覺
只係覺得好攰=3=眼訓..
我好似mo咩野好做,,悶悶悶
只係yoki走左,,都mo聯絡過我
有少少傷心,,我仲未心份野佢
mo咩lu,,魚魚仔仲係咁暴力,,
同佢出街次次都比人笑
打到我傷晒
又mo人理我,,mo人要我
雖然真係好難聽......但係都5使避開我ga =00=
最多咪5唱,,車
打ing le篇野的時候都好mo聊
語mo'論次'了,,唉,,放假la
零食牙.............再見了!!!
我可愛的銀包牙,,都再見了
點解你要離開我...............5見左銀包真係好痛苦
如困可以揾返就好,,錢牙,,相牙......再見了
好悶牙,,如果有人同我玩就好la |
2008 年 1 月 9 日 星期三  |
| WAHAHA=3= |
分類: 未分類 |
whahaha,,今日天氣真係好
上餐飲戈時仲試過好多酒=3=好難飲喔
不過5知dim解覺得全身都好熱,,仲好好笑tim
真係好好笑,,but5知dim解
然后同cheng同埋yoki wth魚魚仔+xxb
再玩左好耐,,好耐都mo試過咁開心
從小到大的約定,,是最真心的
但係yoki好快就走=3=............5知幾時我先可以同佢再一次一齊返學放學?
then好多好多代數,,快被代數淹沒了
做做做做做做=3=,,,,,,,,,,,,,,,,wahahaha=3=
一d都5好笑.......都係戈句,,真心對我好的,,一個就夠了
所以才要感謝你,,你是誰???,,心照=3=
又再一次屈辱地問功課=3=,,沒骨氣!!!!
史上最mo骨氣的人是也(me)
血戰,,永不言敗
這不算什麼!!!!
[有時候真心對你好的人,,未必真的能夠幫到你,,
但他們想幫肋你的心卻是最珍貴的]
wahahaha,,心情一點也不好 |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|