不知道是受了什麽影響,
不知道是看了些什麽,
突然有了這樣的舉動,
不過我真系唔知你個心在想什麽,
我只好用伎倆來玩下,
怎知道,真是過火了,
唉,早知今日,何必當初呢?
我send左好多個sms比你,but你一個都唔肯覆我,
我知我而加講乜都無用,
but我都系緊張你姐,
或許是我的自私,
或許是我的貪玩,
或許是我不顧後果做事,
你而加都無得上網,
睇唔到我打blog,
我也看不到你打blog,
我們每晚只有sms,
你看我每天都眼訓,
就限制了每晚11點就停止,
但每晚都會超過11點,
或許是你緊張我,
我今日實在過火了,
對你不瞅不睬,
連byebye都唔講,
我實在是.............
我答應你要說錄音公仔的話,
但今日的情況,
我說了你也不會聽,
你反而會更加憎我,
今日我拉住你只手,
你即刻叫我放開,
我當時先知死,
我不斷跟著你,
跟到你上出境大堂,
看著你走,
我實在太傷心了!
在走之前,
你曾經給過我一個解釋的機會,
但我沒有好好把握,
還是說同樣的說話,
我想緊緊的擁抱你,
但我沒有這個勇氣,
難道是我的懦弱?
還是別的原因?
我記得你blog裡面說過,
“緊緊握著對方的手或給個擁抱勝過千言萬語”
我而加知死啦,
求求你原諒我啦!
|