呵呵,當中收到的有喜有悲。
難以用言語解釋了,哈哈,
感覺到.......恩恩~呵呵,
就快新年啦,
過左年初一我好快就要翻黎澳門了,
有點不舍,我而加中意食我媽媽煮ge送,
but佢應該遲少少先落澳門,
唉,又要挨M記,挨飯盒了,
有無人可以煮比我食啊?哈哈?
大家樂D野唔夠我食,得我平時食量的一半都無,
唉,出去食又貴,shit......(閱讀全文)
今日我第一次接觸男裝電單車,
我舅父教我點開,
開頭我連啟動部車都唔識,
以為自己唔夠力,原來系自己用錯力,
最後每次都能夠成功啟動了,
啟動后就麻煩了,那個男裝車好麻煩,唔似而加D電單車咁,
加油就去。。
他那個要轉檔,好多野搞先可以開到車,
我搞唔清楚個離合器點用,哈哈,不過都算是掌握了一點,
有一次試開車,
忘了步驟,錯了步驟,成部車飛起左......(閱讀全文)
我只能等到那個時間了,希望妳能夠來到,
不然我們新年後才能見面啦,
想起有點不捨,十多天的假期哦,
但是在這段時間,你要想想情人節那天的安排啦,那天是放假的,
期望得到些驚喜,哈哈!
今日多謝你ge朱古力啊,我好中意食戈只,
我食左三粒,都唔想咁快食曬佢,
慢慢嘆~呵呵。
我現在跟妳的感覺很舒服很舒服,呵呵,很高興,
我們應該已經進入另外一個階段了,你認為是這樣嗎?(CM比我......(閱讀全文)
唉,最衰自己之前努力D啦,
咁未可以入到物理戈個野lo,
唉,而加搞到妳有得入,我無得入,
我地要過年後先見到啦,嗚嗚嗚.....
今日個籃球唔記得比番你tim,擺住響我戈度先啦~
嘻嘻,
今日你話你自己唔會中獎,點知你就中了,
真系喜出望外,爽到哭.....
妳打排球好搞笑,
好用力,只手唔會痛咩?
今日我問了問同學,排球打幾分......(閱讀全文)